برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

آغاز کمپین خیرخواهانه‌ی دیجی‌کالا از امروز

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا کمپین بزرگ به ‌رنگ مهربانی را برگزار می‌کند.

دیجی‌کالا؛ بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه، هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان کمپین خیرخواهانه‌ای تحت عنوان به رنگ مهربانی را آغاز کرده است. در این کمپین حمایتی، تعدادی از کالاها در قالب جشنواره‌ی به رنگ مهربانی به فروش می‌رسند و ۵٪ از مجموع فروش هر هفته‌ی ماه رمضان به  یک انجمن خصوصی که به واسطه‌ی کمک‌های مردمی اداره می‌شود، اهدا می‌شود.

به این ترتیب تا پایان ماه مبارک رمضان چهار انجمن یا مجموعه‌ی خصوصی که با حمایت نیکوکاران افراد خاص را تحت پوشش دارند، مورد حمایت فروشگاه بزرگ دیجی‌کالا قرار می‌گیرند. جهت مشارکت افراد بیش‌تر در این فعالیت خیرخواهانه، محصولات موجود در فروش ویژه‌ی به رنگ مهربانی هر سه روز یک‌بار تجدید شده و کاربران می‌توانند تنوع بیش‌تری از کالا را برای خرید انتخاب کنند.

لازم به ذکر است، عواید حاصل از فروش محصولات در هفته‌ی اول ماه مبارک رمضان، به انجمن دیابت گابریک اختصاص پیدا می‌کند. انجمن دیابت گابریک حدود صدهزار نفر از افراد دیابتی کشور را تحت پوشش خود دارد و فعالیت‌های ویژه‌ای در راستای بهبود شرایط کودکان دیابتی انجام می‌دهد.

برای اطلاع بیش‌تر از فعالیت‌ها وآشنایی با انجمن‌های تحت حمایت دیجی‌کالا در ماه مبارک رمضان، از امروز تا پایان ماه مبارک اخبار به رنگ مهربانی را از کانال تلگرام، اینستاگرام و مجله‌ی اینترنتی دیجی‌کالا مگ پیگیری کنید و به سهم خود در این فعالیت انسان دوستانه شریک بشوید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: دیجی‌کالا

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.