برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۱۹ آبان ۱۳۹۷

از مدیران دیجی‌کالا بپرسید؛ آن‌ها به شما پاسخ می‌دهند

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

از شما می‌خواهیم با ثبت نظر خود در فرم زیر این مطلب، از مدیران دیجی‌کالا سوال بپرسید، به آن‌ها پیشنهاد بدهید و انتقاد کنید.

تا ۱۰ روز امکان ثبت نظر وجود دارد؛ سپس آن‌ها را دسته‌بندی می‌کنیم و طبق برنامه‌ی زمانی مشخص، مدیران دیجی‌کالا به استودیوی دیجی‌کالا مگ می‌آیند تا در قالب چند ویدیوکست، به نظرات شما پاسخ بدهند.

فرصتی استثنایی برای دیجی‌کالا

در ۱۲ سالی که از تاسیس فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا می‌گذرد، همیشه مدیران دیجی‌کالا به شکل مستقیم یا غیر مستقیم از کاربران و مشتریان بازخورد گرفته‌اند. با این حال هیچ‌وقت مشابه کاری که الان می‌خواهیم انجام بدهیم، صورت نگرفته و ما این اتفاق را فرصتی استثنایی برای خود می‌دانیم.

برنامه‌ی ما به این شکل است که به مدت یک هفته، از طریق این پست، پرسش‌ها، پیشنهادها و انتقادهای شما را جمع‌آوری می‌کنیم. چون حدس می‌زنیم که تعداد نظرات خیلی زیاد خواهد بود، قطعا باید بسته به نوع پرسش‌ها، پیشنهادها و انتقادها، آن‌ها را دسته‌بندی کنیم. بعد از آن مدیران در ویدیوکست حاضر می‌شوند و به سوالات مربوط پاسخ می‌دهند.

چگونه نظر خود را ثبت کنیم؟

برای ثبت نظر کافیست فرم ساده‌ای را که زیر این پست قرار داده‌ایم پر کنید و به صورت خیلی کوتاه، در دو یا سه جمله سوال خود را بپرسید یا پیشنهاد و انتقاد خود را ارائه دهید.

ممکن است بعضی از نظرات شما تجربه‌ی خرید ناخوشایند را بازگو کنند. مثلا یک هندزفری خریده‌ام که گران بوده یا یک پاوربانک خریده‌ام که خراب بوده؛ شاید هم از بعضی نارسایی‌ها در خدمات پس از فروش شکایت دارید. مشکلی نیست که این نظرات را ثبت کنید، ولی احتمالا فرصت اینکه به تک‌تک این موارد پاسخ داده شود وجود ندارد و مدیران دیجی‌کالا، علت کلی وقوع چنین تجربه‌هایی را شرح و از راه‌حلی که برای آن دارند، خبر می‌دهند.

در نهایت از طرف خانواده دیجی‌کالا می‌گوییم که مهم‌ترین ارزش و اصل دیجی‌کالا مشتری محوری است و قطعا همه‌ی تمرکز ما بر جلب رضایت شماست. لطفا به ما کمک کنید که دیجی‌کالا بهتر شود.

مهلت ارسال نظر به پایان رسید

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.