برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۰۳ بهمن ۱۳۹۶

همه‌ به تولد 11 سالگی‌ دیجی‌کالا دعوتید

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

دیجی‌کالا تولد 11 سالگی‌اش را با یک جشنواره‌ی به‌یادماندنی جشن می‌گیرد. همه‌ی شما به تولد دیجی‌کالا دعوت ‌شده‌اید. هدیه‌ی این رویداد تخفیف‌های فوق‌العاده روی کالاهای مختلف برای همه‌ی سنین و سلیقه‌هاست.

بالاخره روزی که وعده‌اش را داده بودیم فرا رسید. جشنواره «شگفت یازدهم» به مناسبت سالگرد 11 سالگی دیجی‌کالا برگزار می‌شود. در این جشنواره فراموش نشدنی، هزاران کالاهای پرطرفدار با تخفیف‌های هیجان‌انگیز به فروش می‌رسد. علاوه بر این دیجی‌کالا کد تخفیف‌های ویژه برای کاربران می‌فرستد و سفارش‌های بالای 50 هزار تومان را رایگان به سراسر کشور ارسال می‌کند.

بیشتر بخوانید: در جشنواره «شگفت یازدهم» چه خبر است؟

تولد 11 سالگی دیجی کالافراموش نکنید کالاهایی که تخفیف مخصوص جشنواره شگفت یازدهم را گرفته‌اند، با برچسب «شگفت یازدهم» مشخص شده‌اند.

برای ورود به «تولد 11 سالگی دیجی‌کالا» کلیک کنید

جشنواره‌ی شگفت یازدهم از ساعت 12 دیشب آغاز شده و از همان لحظه اول هزاران سفارش به ثبت رسیده است. هنوز دیر نشده و تا ساعت 12 امشب وقت دارید هر چیزی که لازم دارید از دیجی‌کالا بخرید و جلو در خانه تحویل بگیرید.

اگر از مشتریان قدیمی دیجی‌کالا باشید حتما دیجی‌کالای سال 85 را به یاد می‌آورید. وب‌سایتی که تنها به فروش و نقد و بررسی کالای دیجیتال مشغول بود. حالا بعد از 11 سال خانواده دیجی‌کالا بزرگ شده و تقریبا هر کالایی را می‌توانید در این فروشگاه اینترنتی پیدا کنید. این پیشرفت چشمگیر بدون همراهی مشتریان وفادار دیجی‌کالا غیرممکن بود.

شما اولین بار کی از دیجی‌کالا خرید کردید؟ اصلا چطور با دیجی‌کالا آشنا شدید؟ اولین کالایی که خریدید چه بود؟

خاطره خود را از اولین برخوردتان با دیجی‌کالا در قسمت نظرات بنویسید.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.