برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

انتشار ویژه‌نامه‌ نمایشگاه کتاب در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

«بزرگترین نمایشگاه آنلاین کتاب ایران» و «نمایشگاه کتاب تهران 96» به طور همزمان از روز ۱۳ اردیبهشت ۹۶ شروع به کار کرده‌اند. به همین مناسبت و طی ۱۰ روز برگزاری هر دو نمایشگاه، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا ویژه‌نامه‌ای منتشر می‌کند تا مردم بتوانند تجربه‌ی خرید خیلی خوبی در این دو نمایشگاه داشته باشند.

نمایشگاه کتاب 96 و طرح تخفیف کتاب فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

ویژه‌نامه‌ی نمایشگاه کتاب طی ۱۰ روز برگزاری هر دو نمایشگاه در پنج شماره چاپ می‌شود. عرضه‌ی این ویژه‌نامه در معابر اصلی محل برگزاری نمایشگاه تهران و غرفه‌های «فروشگاه کتاب الکترونیکی فیدیبو» و «کتاب صوتی نوین کتاب گویا» صورت می‌گیرد. در این پنج شماره می‌توانید انواع مطالب و اطلاعات مفید، از راهنمای خرید کتاب گرفته تا نقد آثار بزرگ ادبی را بخوانید. بعلاوه اگر فکر می‌کنید جستجوی غرفه‌ها و پیدا کردن راه در مجموعه‌ی شهر آفتاب مشکل است، در هر پنج شماره نقشه‌ی کاملی از محل نمایشگاه تهیه شده که بوسیله‌ی آن می‌توانید غرفه‌ها‌ و سالن‌ها را خیلی ساده جستجو کنید. همچنین این ویژه‌نامه پر است از گزارش‌ها، پرونده‌های ویژه و معرفی کتاب.

خرید کتاب از دیجی‌کالا

هرچند که این ویژه‌نامه (هفته‌نامه‌ی انتخاب خوب؛ نشریه‌ي رسمی دیجی‌کالا) به خوبی شما را در نمایشگاه کتاب تهران راهنمایی می‌کند، ولی همزمان راهنمایی بسیار مفید برای خرید از بزرگترین نمایشگاه آنلاین کتاب ایران به حساب می‌آید. نمایشگاهی که از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ۹۶ در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برگزار می‌شود و در آن می‌توانید از بین ده‌ها هزار عنوان کتاب با تخفیف ویژه و تسهیلات استثنایی انتخاب کنید. بنابراین شما هرکجای ایران که هستید می‌توانید به راحتی در نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا شرکت کنید و با خرید کتاب از دیجی کالا کتاب‌ها را جلوی در منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب اینترنتی از دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا یک مژده‌ی بزرگ برای علاقمندان به دنیای کتاب دارد. انتشاراتی مثل ققنوس، نیلوفر، فرهنگ معاصر، نشر مرکز و بسیاری دیگر، کتاب‌های تازه‌ای برای انتشار دارند. کتاب‌هایی که برای اولین بار در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شوند. بعد از به پایان رسیدن نمایشگاه، جشنواره‌ای برای فروش کتاب‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند در دیجی‌کالا برگزار می‌شود. در این جشنواره می‌توانید کتاب‌های تازه منتشر شده را در طرح تخفیف کتاب دیجی کالا با تخفیف ویژه و استثنایی بخرید.

فرصت کتاب خریدن و کتاب‌خوانی را از دست ندهید.

telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.