برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۰۲ آبان ۱۳۹۶

اول هر ماه از دیجی‌کالا تخفیف بگیرید

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

جشنواره خرید سر ماه دیجی‌کالا با تخفیف ویژه از 1 تا 4 آبان برگزار می‌شود. در این جشنواره علاوه بر تخفیف روی کالاها، به هر سبد خرید بالای 150 هزار تومان، 20 هزار تومان تخفیف تعلق می‌گیرد.

جشنواره خرید سر ماه فرصتی برای شماست تا هر چیزی را که لازم دارید با تخفیف عالی خریداری کنید.  این تخفیف شامل تمام کالاهای فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مثل دیجیتال، لوازم خانگی برقی و غیر برقی، وسایل سفر، محصولات آرایشی بهداشتی، صنایع دستی، لوازم سیسمونی و نوزاد، کفش و لباس ورزشی، وسایل سرگرمی، لوازم تحریر و اداری می‌شود.

برای استفاده از این تخفیف ویژه هنگام ثبت سفارش، قبل از انتخاب شیوه پرداخت، روی گزینه‌ی «کد تخفیف دیجی‌کالا دارم» کلیک کنید و کد زیر را وارد کنید، تا مبلغ 20 هزار تومان از مبلغ نهایی کسر شود.

کد تخفیف: DKDC0801

خبر خوب این که این جشنواره روزهای اول هر ماه برگزار می‌شود. پس در طول ماه لوازم مورد نیازتان را یادداشت کنید و در فرصت 4 روزه‌ی جشنواره خرید سر ماه با تخفیف‌های هیجان انگیز دیجی‌کالا خرید کنید.

فراموش نکنید این تخفیف فقط برای کالاهایی منظور می‌شود که نام فروشنده آن‌ها دیجی‌کالا است و برای خرید کالاهای شگفت انگیز هم نمی‌توان از این تخفیف استفاده کرد.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.