برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۴ مهر ۱۳۹۶

از بات تلگرام دیجی‌کالا استفاده کنید و جایزه بگیرید

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

از این پس می‌توانید با استفاده از بات تلگرام digikalabot@ خدمات متنوع دیجی‌کالا را در بستر تلگرام هم تجربه کنید. علاوه بر این در این بات می‌توانید به شیوه‌های مختلف امتیاز کسب کنید و جایزه ببرید. بات تلگرام دیجی‌کالا امکانات متنوعی از جمله جستجوی کالا، دیدن پیشنهادهای شگفت‌انگیز روز و دانلود اپلیکیشن دیجی‌کالا را به سادگی در اختیارتان قرار می‌دهد.

بات تلگرام دیجی‌کالا به شما این امکان را می‌دهد که حتی هنگام گفتگو با دیگران، به راحتی در میان هزارها کالای موجود در دیجی‌کالا، کالای مورد نظر خود را بیابید و با دیگران هم به اشتراک بگذارید. کافی است ابتدا آدرس بات دیجی‌کالا یعنی digikalabot@ و سپس نام کالای مورد نظرتان (مثلا یخچال) را وارد کنید تا فهرستی از کالاها برای شما به نمایش دربیاید. با انتخاب هر مورد از این فهرست، کالای مورد نظر شما در قالب یک پست تلگرام برای فردی یا افرادی که با آن‌ها گفتگو می‌کنید ارسال می‌شود.

در این بات همچنین می‌توانید با کارهای مختلفی مانند تکمیل اطلاعات فردی، معرفی کردن بات به دیگران و به اشتراک گذاشتن کالاهای دیجی‌کالا با دوستان، امتیاز کسب کنید. علاوه بر این، بخشی به نام «شانس امروز» در این بات در نظر گرفته شده که هر روز می‌توانید با استفاده از آن شانس خود را امتحان کنید و امتیاز بگیرید.

با استفاده از امتیازهایی که در این بات جمع کرده‌اید می‌توانید به جوایز ویژه‌ای از جمله تخفیف 50 درصدی روی کالاهای پرطرفدار مانند آیفون، گلکسی اس 8 و پلی‌استیشن 4 دست پیدا کنید. برای این کار کافی است در بات دیجی‌کالا به بخش «جعبه جایزه» بروید. در این بخش همچنین می‌توانید امتیازهای خود را به کدهای تخفیف 10 درصدی برای کالاهای دسته‌بندی‌های مختلف تبدیل کنید.

پیشنهاد می‌کنیم همین الان با رفتن به آدرس t.me/digikalabot یا وارد کردن digikalabot@ در نوار جستجوی تلگرام، در بات تلگرام دیجی‌کالا ثبت‌نام و با تکمیل اطلاعات فردی اولین امتیازهای خود را کسب کنید. همچنین می‌توانید با رفتن به بخش «دعوت از دوستان»، لینک ثبت‌نام در بات را برای افراد و گروه‌هایی که می‌شناسید ارسال کنید و با پیوستن آن‌ها به این بات به امتیازهای خود بیفزایید.

telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.