برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۱۸ خرداد ۱۳۹۸

بازدید اساتید و دانشجویان دانشگاه صدا و سیما از دیجی‌کالا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

روز سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ دیجی‌کالا میزبان اعضای مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه صدا و سیما در مرکز پردازش بود. این برنامه با رویکرد آشنایی دانشجویان و اعضای هیئت علمی با فضای بزرگترین مرکز پردازش خاورمیانه برگزار شد.

در ابتدا ارائه مختصری از روند شکل‌گیری و توسعه برند دیجی‌کالا صورت گرفت. سپس بازدیدکنندگان در یک برنامه یک ساعته از بخش‌های ورودی و خروجی مرکز پردازش و کارخانه محتوا بازدید کردند. در بخش‌های مختلف توضیحات  ورود و پذیرش کالاها، تصویربرداری و کنترل کیفی محصولات و شیوه تحویل به واحدهای ارسال ارائه شد و میهمانان فرصت طرح سوال و دریافت پاسخ از مسئول هر بخش را داشتند.

در بخش انتهایی بازدید، گفتگویی در مورد تجربیات خرید شخصی میهمانان، چالش‌های بازار آنلاین، تاثیرات وضعیت اقتصاد کشور در برنامه ریزی‌ها و روند توسعه دیجی‌کالا انجام شد.

همه علاقه‌مندان به بازدید از مرکز پردازش دیجی‌کالا این فرصت را دارند که از بخش‌های مختلف این مرکز به صورت فردی یا گروهی بازدید داشته باشند.

 

[tile_gallery images=”549163,549161,549159,549165″]

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.