برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۸ فروردین ۱۳۹۸

بازدید اعضای تحریریه مجله رشد برهان از دیجی‌کالا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

دیجی‌کالا روز چهارشنبه 28 فروردین 1398 میزبان اعضای هیات تحریریه مجله رشد برهان بود. این برنامه با هدف معرفی کاربردهای ریاضی در فناوری‌های به کار رفته در پلتفرم و مرکز پردازش کالای دیجی‌کالا برگزار شد. در طول این بازدید، ابتدا اعضای تحریریه مجله رشد برهان اطلاعاتی درباره دیجی‌کالا و مسیری که در دوازده سال گذشته پیموده است، کسب کردند. سپس از بخش‌های مختلف Inbound، Outbound و کارخانه محتوا بازدید کردند و با نحوه چیدمان و جمع‌آوری کالاها در انبار، سیستم پردازش تصویری هنگام تفکیک بسته‌بندی‌ها با توجه به تقسیم‌بندی‌های جغرافیایی برای ارسال به بخش‌های مختلف کشور و تولید محتوا به روش‌های مختلف در کارخانه محتوا (Content Factory) آشنا شدند.

در طول بازدید اعضای تحریریه مجله رشد برهان، دکتر روح‌الله رحمانی از دیجی‌کالا نکست، دکتر امید میرصادقی از بخش تکنولوژی دیجی‌کالا و آقای کیوان محیط مافی از بخش محصول مهمانان را همراهی کردند و توضیحاتی در زمینه سیستم‌های هوش مصنوعی به کار رفته در بخش‌های مختلف دیجی‌کالا، پروژه از مزرعه به خانه (Farm to Fork)، سیستم‌های ابری، برنامه‌های آینده دیجی‌کالا نکست و فناوری‌های مرتبط با تخمین تعداد کالای مورد نیاز در بازه‌های زمانی مشخص ارائه دادند.

مجله رشد برهان، مجله اختصاصی رشته ریاضی از گروه مجلات رشد است که مطالب آن مناسب دانش‌آموزان متوسطه اول منتشر می‌شود. تحریریه این مجله با انتشار مقالاتی در زمینه کاربردهای ریاضی در فناوری‌های کاربردی، دانش‌آموزان را با مفاهیم کاربردی ریاضیات آشنا می‌کنند و این بازدید با هدف آشنایی با کاربردهای ریاضی در بخش‌های مختلف دیجی‌کالا انجام شد.

بازدید مجله رشد برهان | عکس‌ها: شادی رضایی

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.