برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از مرکز پردازش دیجی‌کالا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

دیجی‌کالا روز دوشنبه نهم دی ماه 98، میزبان دکتر رضا رحمانی، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در مرکز پردازش دانش بود. در این دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت به دعوت آقایان سعید محمدی و حمید محمدی، مدیرعاملان و هم‌بنیانگذاران دیجی‌کالا، از بخش‌های مختلف مرکز پردازش بازدید کرد و استراتژی‌های مدرن انبارش کالا، در بخش‌های برداشت و جایگذاری کالا از جمله نکات قابل توجه این بازدید بود. روش‌های پیشرفته دسته‌بندی و پردازش کالاها برای ارسال و همچنین فناوری‌های به کار رفته در بخش‌های مختلف مرکز پردازش که در همکاری با فضاهای آکادمیک کشور توسعه داده شده است، از دیگر بخش‌هایی بود که در این بازدید مورد توجه قرار گرفت.

کارخانه محتوای دیجی‌کالا که در زمینه تولید محتوای متنی و تصویری تخصص دارد و همچنین ساختمان مرکز تماس و خدمات پس از فروش دیجی‌کالا، دیگر بخش‌های این بازدید بود. در پایان هم گزارشی از وضعیت بازارخرده‌فروشی آنلاین در ایران و جهان، جایگاه و ظرفیت توسعه دیجی‌کالا درمنطقه خاورمیانه، برنامه‌های رشد و توسعه شرکت و نیازمندی‌ها و اولویت‌های این بخش برای توسعه این بازار دارای پتانسیل رشد، ارائه شد.

[tile_gallery images=”623920,623926,623928,623930,623924,623932,623934″]

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.