برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

برنده‌های خوش‌شانس یلدای شگفت‌انگیز مشخص شدند

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

قرعه‌کشی جوایز ویژه‌ی جشنواره «یلدای شگفت‌انگیز» دیجی‌کالا چهارشنبه 20 دی‌ماه ساعت 10 صبح برگزار شد و  7 برنده‌ی خوش‌شانس این جشنواره مشخص شدند. جایزه‌های فوق‌العاده‌ای که خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از یلدای امسال می‌سازند.

کپچر، تیوولی، سراتو از آنِ چه کسی شد؟

جایزه‌ی قرعه‌کشی جشنواره «یلدای شگفت‎‌انگیز» برای خریداران ، سه خودروی ویژه از محبوب‌ترین‌های بازار ماشین بود. اگر نام شما هم در بین این برندگان خوش شانس هست، طی روزهای آینده منتظر تماس همکاران ما از دیجی‌کالا باشید.

  • جایزه رنو کپچر
    برنده: رضا فرحناک امیرهنده
  • جایزه سانگ یانگ تیوولی
    برنده: محمدمهدی میری
  • جایزه کیا سراتو
    برنده: مرضیه محمدی
    (با شماره تلفن 09000000302)

برندگان خوش‌شانس سفر به اروپا چه کسانی هستند؟

دیجی‌کالا با همراهی «علی‌بابا» چهار پکیج سفر 7 روزه به فرانسه و بلژیک (هر نفر با یک همراه) را به‌عنوان جوایز استثنایی این جشنواره در نظر گرفته بود.

برندگان پکیج سفر دو نفره به فرانسه و بلژیک:

  • محمدرضا شرفی
  • مهدی بزازی
  • سمیه زمانی
  • سید میلاد موسوی

به این عزیزان تبریک می‌گوییم.

جشنواره‌ی بزرگ یلدای شگفت‌انگیز ۹۶ از ۲۸ تا ۳۰ آذر در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برگزار شد. در این رویداد دیجی‌کالا با تمام توان تلاش کرد تجربه‌ی یک خرید اینترنتی لذت‌بخش را برای مشتریانش بسازد. تخفیف‌های فوق‌العاده و هدیه‌های دیجی‌کالا فقط بخشی از جشنواره‌ی به‌یادماندنی یلدا بود. قرعه‌کشی این جشنواره به‌صورت زنده از اینستاگرام دیجی‌کالا (Live) پخش شد.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.