برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۲۵ خرداد ۱۳۹۸

جشنواره بهار شگفت‌انگیز 98

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

جشنواره بهار شگفت‌انگیز بهترین فرصت خرید بهار از دیجی‌کالا است. در این جشنواره که از ۲۵ تا ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ برقرار است، کالاهای دیجی‌کالا تا ۷۰ درصد تخفیف دارند. همچنین سفارش‌های بالای ۵۰ هزار تومان در این جشنواره رایگان ارسال می‌شوند.

اگر به دنبال خرید لباس‌های خنک هستید، اگر قصد دارید خرید روزمره خانه را انجام دهید یا نیاز به تکمیل تجهیزات دیجیتال، لوازم خانه و آشپزخانه یا ابزارآلات دارید، سه روز جشنواره بهار شگفت‌انگیز دیجی‌کالا را از دست ندهید.

لذت خرید از دیجی‌کالا با پیشنهادهای شگفت‌انگیز جشنواره بهار شگفت‌انگیز و کدهای تخفیف جذاب چند برابر می‌شود. پس از این جشنواره، سه دستگاه کنسول بازی PS4 به قید قرعه به کسانی که در طول جشنواره خرید داشته‌اند، اهدا می‌شود. علاوه بر این می‌توانید در بازی نقشه گنج این جشنواره شرکت کنید و شانس خود را در قرعه‌کشی بیشتر کنید.

بهار امسال را با جشنواره بهار شگفت‌انگیز دیجی‌کالا به پایان برسانید.

[button color=”pink” link=”https://www.digikala.com/landings/amazing-spring/?utm_source=blog-post&utm_medium=DIGIKALAMAG&utm_content=Button&utm_campaign=amazingspring” size=”big” align=”center” target=”_blank” rel=”follow”]جشنواره بهار شگفت‌انگیز 98[/button]
به روز رسانی (۵ تیر ۹۸):
برنده قرعه‌کشی این جشنواره خانم «المیرا» با شماره تلفن 61***091234

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.