برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۱۰ مرداد ۱۳۹۶

همکاران ارسال، این بار با دوچرخه در قزوین

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

اگر از مشتریان دیجی‌کالا باشید احتمالا خودروها و موتورسیکلت‌های حمل و ارسال کالا را دیده‌اید و در این چند وقتی‌که خودرو هم به لیست کالاهای فروش دیجی‌کالا اضافه شده، کفی‌های خودروبر هم در سطح شهر تهران به چشم می‌خورند.

دیجی‌کالا تمام تلاشش را برای ارسال به‌موقع و بهینه‌ی سفارشات مشتریان انجام می‌دهد، هرچند همیشه مشکلات پیش‌بینی نشده ممکن است باعث دیر رسیدن بسته‌ها شوند.

اتفاق جالبی که به‌تازگی در دیجی‌کالا رخ داده پروژه‌ی «تحویل کالا با دوچرخه» است. این پروژه که به‌صورت آزمایشی در شهر قزوین آغاز شده، واقعا جالب توجه است. دوچرخه‌سوار می‌تواند مسیرهای شلوغ و پرترافیک را بدون هیچ مانعی بپیماید. علاوه بر این در کاهش آلودگی هوا هم سهیم است.

این پروژه که تنها چند هفته از آغاز آن می‌گذرد با توزیع سه سفارش در روز تاکنون ده‌ها بسته خرید را به دست صاحبانش رسانده است. در شهرهای شلوغ مثل تهران، رشت و تبریز، که حجم سفارشات و تراکم در محله‌ها بیشتر است، هر دوچرخه‌سوار می‌تواند 20 تا 25 بسته را به مقصد برسانند.

جالب است بدانید دوچرخه‌سواری که توزیع این کالاها را به عهده گرفته از مدیران لجستیک دیجی کالاست و سال‌هاست به صورت حرفه‌ای دوچرخه‌سواری می‌کند.

امیدورایم در آینده‌ی نزدیک دیجی‌کالا بتواند این پروژه را به‌صورت گسترده‌تر دنبال کند و این راهی باشد برای حمایت از محیط‌زیست کشورمان.

telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.