برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۱ فروردین ۱۳۹۹

تلاش بیش از ۴۰ هزار فروشنده در دیجی‌کالا در روزهای بحرانی

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

در این روزهای سخت تأمین‌کنندگان و فروشندگان بسیاری در سراسر کشور، محصولات خود را از کارگاه‌ها و انبارهایشان به مراکز جمع‌آوری کالای فروشندگان در ۹ استان و ۳۰ مرکز پردازش و انبار دیجی‌کالا در ۳۰ استان کشور می‌رسانند تا سفارش‌های مشتریان تکمیل، پردازش و ارسال شود. آن‌ها قهرمانان این روزهای دیجی‌کالا هستند.

مارکت‌پِلیس یا بازارگاه دیجی‌کالا، فروشگاه آنلاین بیش از ۴۰ هزار کسب‌وکار مستقل ایرانی و ۱۵۰ هزار نفر از کارکنان این مشاغل است که این روزها با تلاش بیشتری سعی می‌کنند محصولاتشان را با وجود مشکلات موجود عرضه کنند.

با هم‌افزایی شکل‌گرفته بین کسب‌وکارهای آفلاین و تکنولوژی‌های لجستیکی و آنلاین دیجی‌کالا مانند سیستم فروش و پرداخت آنلاین، مراکز پردازش سفارش و کالاها، انبارداری و ارسال دیجی‌کالا ، امیدوارم هر روز خدمات بهتری به جامعه ارائه کنیم.

ما در خانواده ۵ هزار نفری دیجی‌کالا در بخش‌های مختلف این مجموعه به همراه ۱۵۰ هزار نفر در کسب‌وکارهای مدرن و آفلاین، هر روز بیشتر از قبل بهبود فرایندها تلاش می‌کنیم. هر چند هنوز حجم سفارش‌ها بسیار بالا و بازه‌های ارسال گاهی و برای بعضی از مناطق بیشتر از حد انتظار است، برای رسیدن به بهترین سطح خدمات دست از تلاش برنمی‌داریم.

همچنین با هدف بازگشت رونق و پشتیبانی از کسب‌وکارهای جدیدی که این روزها به دیجی‌کالا می‌پیوندند، تسهیلات نرم‌افزاری و امکان استفاده از شرایط ویژه را در طرح حمایت از کسب‌وکار ایرانی برقرار کردیم. وبینارهای روزانه آموزش فروش آنلاین به صورت رایگان، اعطای ۵ میلیون تومان اعتبار بازاریابی آنلاین برای هر کسب‌وکار و فعال شدن پنل فروش آنلاین در یک روز، بخشی از این شرایط ویژه است.

دیجی‌کالا آماده ارائه خدمات خود به کسب‌وکارهایی است که این روزها با بحران روبه‌رو شده‌اند تا با هم‌افزایی در امکانات و پتانسیل‌های موجود، امکان ارائه خدمات بیشتری به جامعه مهیا شود. بی‌شک شکوفایی اقتصاد دیجیتال در کشور نیازمند بازیگران متنوعی است. اقتصاد دیجیتال یک شبه و از میان بحران کرونا قدرتمند نمی‌شود. تاریخ افت و خیزهای بسیاری را به خود دیده و همچنان خواهد دید. پلتفرم‌هایی که این روزهای همه‌گیری کرونا را با سختی و کم‌رونقی را می‌گذرانند، روزی بازوی قوی کشور برای گذر از بحرانی دیگر خواهند شد. با هم این روزها را سپری می‌کنیم و دوباره بهار آرزوهایمان را نظاره خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.