برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۳۰ بهمن ۱۳۹۵

سال نو، حال نو؛ جشنواره‌ی فروش نوروزی دیجی‌کالا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، امسال هم مثل سال‌های گذشته، به پیشواز سال نو رفته و در آخرین روزهای سال ۱۳۹۵، جشنواره‌ی فروش هیجان‌انگیز و جذابی را در نظر گرفته است. در جشنواره‌ی «سال نو، حال نو»، از ابتدای اسفند، هر هفته یک فروش ویژه‌ی متفاوت با تخفیف استثنایی برگزار خواهد شد.

فقط ۱ ماه به آغاز سال ۱۳۹۶ باقی مانده و دیجی‌کالا در تدارک یکی بزرگ‌ترین فروش‌های ویژه‌ در ایران است. در جشنواره‌ی «سال نو، حال نو» قرار است جذاب‌ترین پیشنهادات خرید با مناسب‌ترین قیمت‌ها در اختیار شما قرار بگیرد. پس توصیه‌ی ما به شما این است که در این چهار هفته‌ی انتهایی سال بیشتر به دیجی‌کالا سر بزنید تا چیزی را از دست ندهید.

جشنواره‌ی «سال نو، حال نو» چندین بخش مختلف دارد. هر هفته شما با بخشی از این جشنواره‌ی بزرگ روبرو خواهید شد. دیجی‌کالا تمام تلاشش را کرده تا برای همه‌ی سلیقه‌ها و بودجه‌ها پیشنهادات خرید جذابی داشته باشد.

«سال نو، لوازم نو»، اولین جشنواره‌ی این کمپین است که از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند برگزار می‌شود و در آن انواع لوازم خانگی، کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، لوازم شخصی و ورزش و سرگرمی با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسد.

جشنواره‌ی دوم  با نام «سال نو، ماجرای نو» در هفته‌ی دوم اسفند برگزار می‌شود. اگر اهل سفر و گردش هستید، به هیچ وجه هفته‌ی دوم اسفند را فراموش نکنید. این بخش از جشنواره به فروش فوق‌العاده‌ی لوازم و تجهیزات سفر اختصاص دارد و شما را برای یک سفر نوروزی هیجان انگیز، کاملا آماده می‌کند.

اما این دو جشنواره، تنها بخشی از برنامه‌های دیجی‌کالا برای اسفندماه است. حتما با شروع جشنواره، اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. در چهار هفته‌ی پیش رو چشم از دیجی‌کالا بر ندارید. دیجی‌کالا، پیشاپیش سال خوبی را برای شما آرزو می‌کند.

 

‌‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.