برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۰۵ مرداد ۱۳۹۸

در جشنواره «شگفت‌انگیز با دمای بالا»، این کالاها را از دست ندهید!

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

به نیمه‌ی تابستان نزدیک شده‌ایم و دوباره جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» شروع شده است. از 5 تا 7 مرداد می‌توانید هزاران کالا را با تخفیف بسیار زیاد از این جشنواره بخرید. در طول جشنواره‌ی شگفت‌انگیز با دمای بالا هر روز ساعت 12 نیمه شب، 9 صبح، 14 بعد از ظهر و 21 شب پیشنهادهای شگفت‌انگیز جدید روی سایت قرار می‌گیرند. علاوه بر این، هزاران کالای دیگر با تخفیف تا 70 درصد به فروش خواهد رسید. کالاهای تخفیف‌دار از گروه‌های مختلف هستند و حوزه‌های متفاوت، از کالای دیجیتال گرفته تا لوازم خانگی، پوشاک، فرهنگ و هنر، لوازم ورزشی، کالاهای سوپرمارکتی و خیلی موارد دیگر را شامل می‌شوند.

 

هزاران کالا با تخفیف شگفت‌انگیز در انتظار شماست!

در جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» می‌توانید هزاران محصول از دسته‌بندی‌های مختلف  را با تخفیف‌های شگفت‌انگیز از دیجی‌کالا بخرید؛ محصولات سوپرمارکتی تا 35٪ تخفیف، محصولات آرایشی و بهداشتی تا 30٪ تخفیف، تجهیزات خانه و آشپرخانه تا 45٪ تخفیف، وسایل سرگرمی و سفر تا 45٪ تخفیف، پوشاک و اکسسوری تا 50٪ تخفیف و کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی تا 45٪ تخفیف خواهند داشت.

محصولاتی که در این مطالب معرفی می‌کنیم برخی از کالاهای پرطرفدار دیجی‌کالا هستند. برخی از این کالاها در طول جشنواره با تخفیف عرضه می‌شوند. علاوه بر این، می‌توانید تا پایان روز 7 مرداد برای محصولاتی که جزو تخفیف‌های ویژه‌ی جشنواره نیستند هم از کدهای تخفیف هیجان‌انگیز استفاده کنید.

اگر هیچ یک از این پیشنهادها را نپسندید، می‌توانید در روزهای جشنواره به سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید و از میان هزاران کالای شگفت‌انگیز، کالای مورد علاقه‌ی خود را بیابید. حتما محصولی پیدا خواهید کرد که شما را هیجان‌زده کند.

در جشنواره‌ی شگفت‌انگیز با دمای بالای امسال هم پلتفرم جدید دیجی‌کالا تجربه‌ی خرید متفاوت و لذت‌بخشی را برای شما رقم می‌زند. به علاوه این که از میان انبوه کالاهای تخفیف‌دار، می‌توانید کالاهای FMCG یا همان محصولات سوپرمارکتی را هم خریداری کنید. در ضمن، خرید از طریق پلتفرم‌های موبایل وب و اپلیکیشن دیجی‌کالا را فراموش نکنید چرا که امسال آن‌ها نیز تجربه‌ی جدیدی را برای شما رقم خواهند زد.

همچنین اگر عضو دیجی‌کلاب (باشگاه مشتریان دیجی‌کالا) باشید، در طول جشنواره به ازای هر 10 هزار تومان خرید، دو برابر امتیاز دیجی‌کلاب خواهید گرفت.

بنابراین از ساعت 00:00 روز شنبه پنجم مرداد تا ساعت 23:59 روز دوشنبه هفتم مرداد چشم از دیجی کالا برندارید چرا که هزاران کالای تخفیف‌دار در انتظار شما هستند.

برای کمک به انتخاب شما، در دیجی‌کالا مگ 6 راهنمای خرید تهیه کرده‌ایم که برخی از بهترین پیشنهادها در این جشنواره را به شما معرفی می‌کند. پیشنهادها در گروه‌های کالای دیجیتال شگفت‌انگیز، برترین‌های جشنواره، عطر، کرم ضد آفتاب، لوازم خانگی و لوازم سفر هستند. توصیه می‌کنیم قبل از خرید از جشنواره‌ی شگفت‌انگیز با دمای بالا، حتما به پیشنهادات دیجی‌کالا مگ نگاهی بیندازید و سپس وارد جشنواره شوید.

هرکدام از کالاهایی که به شما پیشنهاد داده‌ایم دارای کلید خرید از دیجی‌کالا هستند و بنابراین می‌توانید با کلیک روی هرکدام از آن‌ها مستقیم وارد صفحه‌ی محصول شوید و از دیجی‌کالا خرید کنید. علاوه بر این، در برخی از مطالب می‌توانید علاوه بر محصول معرفی شده، سایر محصولات مشابه را هم بدون خارج شدن از راهنمای خرید مرور کنید و با کلیک روی محصول مورد نظر مستقیم به صفحه‌ی خرید آن در دیجی‌کالا بروید.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.