برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

جشنواره هنر برای همه در دیجی‌کالا برگزار می‌شود

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

جشنواره هنر برای همه خرداد ماه امسال به عنوان اولین و بزرگترین رویداد آنلاین فرهنگی و هنری کشور در دیجی‌کالا و فیدیبو با همکاری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

از 4 تا 31 خردادماه 1399 رویدادی برای فروش کالاهای گروه فرهنگ و هنر در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا و فیدیبو، اولین و بزرگترین مرجع کتاب صوتی و الکترونیک، با مشارکت شهرداری تهران برگزار می‌شود. این رویداد فرصتی برای خرید محصولات فرهنگی و هنری و همچنین فرصتی استثنایی برای فروشندگان دیجی‌کالا است.

جشنواره هنر برای همه از چهارم تا پایان خرداد 99 با همکاری دیجی‌کالا شهرداری تهران و مختص دسته فرهنگ و هنر فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برگزار می‌شود. در طول این جشنواره هزینه ارسال و پردازش کالا برای همه فروشندگان دسته فرهنگ و هنر رایگان خواهد بود و به این ترتیب هزینه ارسال و پردازش کالا برای فروشندگان این بخش صفر است.

این جشنواره شامل همه کالاهای گروه فرهنگ از جمله کتاب و مجله، کتاب صوتی، نرم‌افزار، لوازم تحریر، آلات موسیقی، فرش و صنایع دستی است و همه این کالاها تا 60 درصد تخفیف خواهند داشت.

در این رویداد علاوه بر عرضه‌ محصولات دسته فرهنگ و هنر با شرایط ویژه، از 5 تا 8 خرداد هر شب اجرای زنده یکی از هنرمندان با همکاری شهرداری تهران ازطریق اپلیکیشن و اینستاگرام دیجی‌کالا پخش می‌شود. پس از آن هم تا 31 خرداد هر شب یک گفت‌وگوی زنده در حوزه‌ی فرهنگ و هنر در قالب ویژه‌برنامه‌ی هنر برای همه از اینستاگرام دیجی‌کالا پخش خواهد شد. ویدیوی گفت‌وگوی هر شب را می‌توانید روز بعد در دیجی‌کالا مگ هم ببینید.

 

اگر شما هم تصمیم دارید به جمع فروشندگان حوزه فرهنگ و هنر دیجی‌کالا بپیوندید، دکمه‌ی زیر را بزنید.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.