برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۰۴ اسفند ۱۳۹۴

دیجی‌کالا و دیجی‌کالا مگ به عنوان برگزیدگان جشنواره وب ایران شناخته شدند

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

در جریان هشتمین دوره‌ی جشنواره وب و موبایل ایران، دیجی‌کالا و دیجی‌کالا مگ توانستند در بخش‌های «برترین فروشگاه آنلاین»، «برترین اپلیکیشن موبایل برای کسب‌وکار» و «برترین وب‌سایت حوزه‌ی علم و دانش»، جوایز این جشنواره را به خود اختصاص دهند.

[quote font_size=”14″ align=”left”]در بخش «برترین وب‌سایت حوزه‌ی علم و دانش»، دیجی‌کالا مگ به عنوان وب‌سایت برتر از دیدگاه هیات داوران انتخاب شد.[/quote]

در جریان جشنواره‌ی وب و موبایل ایران که روز گذشته، در سالن همایش‌های کتاب‌خانه‌ی ملی برگزار شد، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های برتر از دیدگاه داوران و مردم، مشخص شدند. در اختتامیه‌ی این مراسم، کاندیداهای رسته‌های مختلف وب و موبایل مشخص و سپس به برندگان بخش داوران، لوح تقدیر هشتمین جشنواره وب ایران، اعطا شد. در این بخش، از ۷۵ وب‌سایت  و ۱۵ اپلیکیشن موبایل در رسته‌های مختلف، تقدیر شد.

در بخش برترین «نرم‌افزار موبایل حوزه‌ی کسب‌وکار»، اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا توانست از بین ۵ کاندیدای برتر، برنده‌ی بخش هیات داوران شود. در بخش وب‌سایت و در «برترین فروشگاه‌های آنلاین» هم، مجددا دیجی‌کالا توانست لوح تقدیر هیات داوران هشتمین جشنواره وب ایران را به خود اختصاص  دهد.

اما در بخش «برترین وب‌سایت حوزه‌ی علم و دانش»، دیجی‌کالا مگ از بین ۵ کاندیدای برتر، به عنوان وب‌سایت برتر از دیدگاه هیات داوران جشنواره، انتخاب شد. دیجی‌کالا مگ، به عنوان یک رسانه‌ی آنلاین با موضوعات فناوری، دانش و سرگرمی، در تابستان سال ۱۳۹۴ توسط فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا ایجاد شد.

Iran_Web_Festival_01

جشنواره وب ایران هرساله با هدف معرفی بهترین طرح‌ها و سایت‌های حوزه‌ی وب و همچنین معرفی نرم‌افزارهای موبایل و اپلیکیشن‌های جدید، برگزار می‌شود. اختتامیه‌ی هشتمین دوره‌ی جشنواره وب و موبایل ایران، روز گذشته با معرفی برترین وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل برگزار شد. لازم به ذکر است که دیجی‌کالا، یکی از حامیان طلایی این جشنواره بود.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.