برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۳ مرداد ۱۳۹۵

جعبه‌ باز ؛ از امروز برای همه باز است!

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

ممکن است این سوال برای شما هم به‌عنوان مشتری دیجی‌کالا پیش آمده باشد که سرنوشت کالاهایی که پس از فروش به دیجی‌کالا مرجوع می‌شوند، چه خواهد شد؟ کالاهایی که ممکن است دچار مشکلاتی اعم از خط و خش، آسیب‌دیدگی بسته‌بندی در حین حمل‌ونقل، مغایرت شرایط گارانتی با وب‌سایت، عدم تطابق محصول با محتوای عکس موجود در وب‌سایت یا باز شدن پلمپ توسط مشتری شده و دیگر قابل مرجوع شدن به تامین‌کننده نباشند.

اگرچه محصولاتی که مشکل خط و خش دارند قابل ارجاع به تامین‌کننده نیستند، اما دیجی‌کالا برای ایجاد آسایش در خرید مشتریانش، آن‌ها را پس می‌گیرد!
اولین کار صورت گرفته روی کالاهای واردشده به دیجی‌کالا، چک کردن شماره سریال آن‌ها است تا اطمینان حاصل شود که این محصولات پیش از این به تامین‌کننده و برندها مرجوع نشده باشند.
حالا تصور کنید که مشتری خریدی انجام داده و به هر یک از دلایل ذکرشده، تصمیم می‌گیرد که کالا را به دیجی‌کالا مرجوع کند. تعداد زیادی از این کالاها به تامین‌کننده برگردانده میشوند و درعین‌حال، تعداد محدودی کالا که دارای ایراد فیزیکی و بسته‌بندی ناشی از حمل‌ونقل بوده یا فقط پلمپ آن‌ها توسط مشتری باز شده، در بخشی با نام جعبه باز قرار می‌گیرند؛ بخشی که به‌هیچ‌عنوان کالای دست‌دوم ندارد!
روالی که تا امروز برای محصولات موجود در جعبه باز در نظر گرفته می‌شد استفاده برای مصارف سازمانی بود. این محصولات با قیمتی پایین‌تر به کارکنان دیجی‌کالا فروخته، یا برای استفاده داخل سازمانی شرکت‌های طرف قرارداد فرستاده و البته تعدادی از آن‌ها که به‌هیچ‌وجه قابل استفاده نبود، از بین برده می‌شد.
از ابتدای زمستان سال 94، دیجی‌کالا تصمیم گرفت تدبیری بیندیشد تا مشتری‌ها هم این فرصت را داشته باشند که از بهترین و کم آسیب‌دیده‌ترین کالاهای جعبه باز با قیمتی پایین‌تر استفاده کنند؛ کالاهایی که دچار آسیب یا مشکل جدی نیستند و البته که در توضیح محصول، ایرادشان به‌صورت کامل شرح و حتی عکس‌شان با کوچک‌ترین جزییات نشان داده شده است.
جعبه باز، بخشی است که برای عموم مشتریان دیجی‌کالا راه‌اندازی شده و از همین امروز و البته فقط برای 2 روز در دسترس تمامی مشتریان است.

open box

برای دیدن تصویر کامل کلیک کنید…

منبع: دیجی‌کالا

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.