برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۰۲ آذر ۱۳۹۶

تنها چند ساعت تا آغاز جشنواره «جمعه به خرید» باقی مانده است

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

جشنواره‌ی هیجان‌انگیز «جمعه به خرید» ساعت 12 امشب شروع می‌شود. پس چشم از دیجی‌کالا برندارید.

سوم آذر حراج بزرگ بلک فرایدی در تمام دنیا آغاز می‌شود. هم‌زمان با این حراج دیجی‌کالا یک جشنواره‌ی هیجان‌انگیز به نام «جمعه به خرید» برگزار می‌کند. در این جشنواره کلی کالا از محبوب‌ترین‌های دیجی‌کالا با تخفیف ویژه به فروش می‌رسند. در این جشنواره برای همه‌ی سن و سلیقه‌ها پیشنهادهای ویژه‌ای داریم.

بیش از 3000 کالای دیجیتال، 2000 کالا در گروه آرایشی و بهداشتی، 2000 کالای ورزشی، 1000 کالای مرتبط با لوازم خودرو و 1000کالای محبوب از لوازم خانگی گرفته تا عطر و اودکلن‌های خوشبو در کنار کالاهای پرطرفدار در گروه‌های صنایع‌دستی، لوازم خانه و وسایل مادر و کودک، تخفیف‌های باورنکردنی می‌گیرند.

 

در «جمعه به خرید» دیجی‌کالا چه خبر است؟

  • شگفت‌انگیزهای دوساعتی

در «جمعه به خرید» شگفت‌انگیزهای محبوب دیجی‌کالا دوساعتی می‌شوند و هر دو ساعت، 10 پیشنهاد شگفت‌انگیز جدید روی سایت قرار می‌گیرد. این یعنی جمعه 3 آذر 120 کالا با تخفیف‌های شگفت‌انگیز در انتظار شماست.

  • تخفیف‌های 50 درصدی برای هر چیزی که فکرش را می‌کنید

از لحظه‌ی شروع جشنواره «جمعه به خرید» یعنی درست از ساعت 12 شب پنجشنبه، تخفیف‌های خیلی ویژه شروع می‌شوند. سه بار در ساعت‌های 12 شب، 12 ظهر و 9 شب سه گروه کالای نصف قیمت قرار می‌گیرد که هرکدام تنها سه ساعت روی سایت فعال هستند. در این گروه‌ها کالاهای مختلف را می‌توانید پیدا کنید.

  • 20 هزار تومان تخفیف بیشتر

یک کد تخفیف 20 هزارتومانی خریدتان را در جشنواره «جمعه به خرید» دل‌چسب‌تر می‌کند. کد تخفیف مخصوص جشنواره که همان روز اعلام می‌شود، برای هر سبد خرید بالای 150 هزار تومان و روی همه‌ی کالاهای سایت (به‌جز شگفت‌انگیزها) قابل استفاده است.

  • ارسال رایگان خریدهای بالای 50 هزار تومان به سراسر ایران

تمام خریدهای شما که ارزشی بیش از ۵۰ هزار تومان داشته باشند، به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ هزینه‌ی ارسالی به تمام نقاط ایران ارسال خواهند شد.

 

اتفاق‌های هیجان‌انگیز این جشنواره چند ساعت قبل از شرون آن در شبکه‌های اجتماعی شروع می‌شوند. از ساعت 9 شب ساعت شمار جشنواره به راه میافتد. به تلگرام و اینستاگرام دیجی‌کالا سربزنید و ما چند پیشنهاد هیجان‌انگیز برای شما داریم.

 

[button width=”full” color=”gray” link=”https://www.digikala.com/landing/friday-roadmap/” size=”big” align=”center” radius=”10″ outer_border=”true” outer_border_color=”#dd3333″]ساعت شمار جشنواره[/button]

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.