برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۰۴ آذر ۱۳۹۶

جمعه به خرید رکوردشکن شد؛ یلدای شگفت‌انگیز در راه است

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

جشنواره «جمعه به خرید» دیجی‌کالا از بامداد روز جمعه سوم آذرماه آغاز شد و تا پایان امروز، شنبه، ادامه دارد. اگرچه  در این رویداد بسیاری از رکوردهای دیجی‌کالا، ایران و منطقه از جهت میزان فروش در یک روز، میزان کاربران آنلاین در یک لحظه و میزان بازدید از سایت تا همین لحظه جا‌به‌جا شده است، اما هدف اصلی ما از این کمپین ارزیابی میزان آمادگی خود برای بهبود زیرساخت‌ها و ارائه‌ی خدمات مطلوب‌تر به مشتریان دیجی‌کالا در یلدا، روز خرید اینترنتی ایرانیان است.

دیجی‌کالا در روز جمعه 20 هزار نوع کالا را با تخفیف‌های ویژه در اختیار کاربران خود قرار داد و فقط در این روز  276 هزار عدد کالا به فروش رسید. در نتیجه‌ی برگزاری این رویداد موفق شدیم با شکستن رکورد پیشین خود به بیش از 5.6 میلیون Session و 100 میلیون بازدید در یک‌روز دست پیدا کنیم.

قدردان اعتماد کاربران عزیز خود هستیم و برای پاسخگویی به این اعتماد و استقبال بی سابقه، همکاران ما در مرکز پردازش دیجی‌کالا در حال تلاش بی‌وقفه و شبانه روز هستند تا حجم عظیم سفارشات را به دست شما برسانند.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به عنوان بنیان‌گذار رویداد «یلدای شگفت‌انگیز» از دو سال پیش یک جشنواره خرید آنلاین را آغاز کرد و به دلیل استقبال گسترده مخاطبان از این رویداد اواخر آذرماه سال گذشته نیز به مدت سه روز یک حراج بزرگ اینترنتی دیگر را با محوریت شب یلدا برگزار کرد.

سال گذشته جشنواره 3 روزه‌مان را از لحظات اولیه بامداد روز 29 آذر آغاز کردیم و در قالب بخش‌های مختلف مجموعه وسیعی از کالاهای متنوع را با قیمت‌های باورنکردنی در اختیار کاربران قرار دادیم.

امسال و با برگزاری بلک‌فرایدی به عنوان روز بخصوصی که در سراسر جهان با عنوان روز حراج‌های ویژه شناخته می‌شود تصمیم گرفتیم آمادگی خود را برای برگزاری «یلدای شگفت‌انگیز» محک بزنیم و از کیفیت خدماتی که قرار است در یلدای امسال در اختیار مشتریان قرار دهیم اطمینان دوباره حاصل کنیم. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتیم امسال و پیش از آغاز جشنواره «یلدای شگفت‌انگیز»، رویداد «جمعه به ‌خرید» را برگزار کنیم.

در جشنواره «جمعه‌ به‌ خرید» که از بامداد روز جمعه سوم آذرماه آغاز شد محصولات متنوع را در چندین بخش با تخفیف‌ها و پیشنهادهای شگفت‌انگیز در اختیار مشتریان قرار دادیم. در بخش شگفت‌انگیزهای دو ساعتی، 10 کالا با پیشنهاد‌های شگفت‌انگیز هر دو ساعت یک‌بار روی سایت قرار گرفتند؛ یعنی 120 کالای مختلف فقط در روز جمعه.

در این جشنواره سه‌بار در روز در ساعت‌های 12 شب، 12 ظهر و 9 شب سه گروه‌ کالای نصف قیمت را عرضه کردیم؛ کالاهایی از میان پرطرفدارترین‌های لوازم دیجیتال، وسایل‌خانه، لوازم آرایشی و سایر محصولاتی که مورد علاقه مخاطبان‌مان بودند.

کدهای تخفیف 20 هزارتومانی و ارسال رایگان خریدهای بالای ۵۰ هزار تومان به سراسر ایران اقدامات دیگری بودند که برای دلپذیر‌تر کردن تجربه خرید از این جشنواره انجام دادیم.

«جمعه‌ به خرید» هنوز تمام نشده و تا ساعات پایانی امشب ادامه دارد.

همانطور که امشب چشم از تخفیف‌های ویژه و پیشنهادهای شگفت‌انگیز ما بر نمی‌دارید، فراموش نکنید که حراج بزرگ و هیجان‌انگیز دیگری در راه است که «جمعه به خرید» مقدمه آن بود.

«یلدای شگفت‌انگیز» دیجی‌کالا، بزرگترین رویداد خرید اینترنتی ایرانیان، در راه است.


اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.