برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۱۷ فروردین ۱۳۹۹

برای حمایت از همکارانمان در دوران کرونا چه کرده‌ایم؟

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

همه‌گیری جهانی کرونا برایمان جدال واقعی بین مسئولیت‌پذیری در قبال مشتریان و تعهد به حفظ سلامت همکاران‌مان و خانواده آنها بود. از یک سو جامعه و مشتریانی که این روزها بیشتر از همیشه به ما نیاز دارند و از سوی دیگر تعهد به حفظ سلامت همکاران و خانواده‌هایشان در این روزها.

دورکاری برای بخش عملیات دیجی‌کالا یعنی عدم ثبت سفارش و نرساندن بسته‌های مشتریان.

بیش از 3500 نفر از خانواده ۵ هزار نفری دیجی‌کالا در بخش عملیات و توزیع کار می‌کنند که می‌بایست هر روز سرکار حاضر شوند و برای پردازش و رساندن سفارش‌‌های بسیار زیاد مشتریان در روزهای همه‌گیری کرونا بیش از گذشته کار کنند.

«دیجی‌کالایی‌های بخش عملیات»؛ از همکاران انبار و مراکز پردازش گرفته تا نیروهای ارسال، قهرمان این روزهای ما هستند.

اقدامات دیجی‌کالا برای حمایت از همکاران خود در بحران کرونا

  • به پاس قدردانی از همکاران‌مان در بخش انبارداری و عملیات که در این روزهای سخت و با از خودگذشتگی فعالیت‌های کاری خود را در تعطیلات نوروز ادامه دادند و ارائه خدمت به هموطنان را حتی در روزهای تعطیل متوقف نکردند علاوه بر حقوق قانونی، روزانه تا سقف 100هزارتومان بر اساس عملکردشان اضافه پرداخت تعلق می‌گیرد.
  • همکاران‌مان برای حفظ سلامت خود در برابر ویروس کرونا و عدم آلودگی محیط کار، به طور مداوم آموزش‌‌های به‌روز می‌بینند.
  • اگر احیاناً همکار یا اعضای خانواده‌ی او به کرونا مبتلا شوند تحت حمایت‌های خاص دیجی‌کالا قرار می‌گیرند تا بدون نگرانی از کاهش درآمدشان در روزهای بیماری، دوران درمان را با آرامش بیشتری سپری کرده و دوباره مثل همیشه پرانرژی و شاداب به جمع بقیه همکاران بپیوندند.
  • به همکارانی که احساس می‌کنند نیاز به مرخصی دارند اختیار بیشتری برای تصمیم‌گیری اعطا می‌شود.
  • برای حفظ بیشتر سلامت همکاران‌مان، ساعات شیفت‌های کاری را با تکیه بر جذب ۲ هزار همکار جدید کاهش دادیم تا زمان استراحت بیشتری داشته باشند و ریسک ابتلا به بیماری در آن‌ها کاهش یابد.

امیدواریم با تلاش بی‌وقفه همکاران در بخش‌های مختلف دیجی‌کالا و خانواده ۱۵۰هزار نفری در ۴۰ هزار کسب‌وکار ایرانی فعال در مارکت‌پلیس دیجی‌کالا بتوانیم محصولات بیشتری را هر روز سریع‌تر و در بازه‌های ارسال کوتاه‌تری به دست‌ هموطنان برسانیم.

 

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.