برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

دیجی‌کالا حامی هفتمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی (فیراکاپ آزاد ایران) از 11 اسفند با حمایت دیجی‌کالا کار خود را آغاز کرد. این مسابقات در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار می‌شود.

در این رویداد 1250 شرکت‌کننده در قالب 161 تیم حاضر شده‌اند. این دوره از مسابقات فیراکاپ به عنوان مرحله انتخابی برای راهیابی به مسابقات جهانی رباتیک فیرا 2018 قلمداد می‌شود. فیرا سازمان بین‌المللی است که رقابت‌های ورزشی ربات‌های خودمختار را سازمان‌دهی می‌کند. در مراسم افتتاحیه، سروش صادق‌نژاد عضوهیات رئیسه فدراسیون جهانی رباتیک و جکی بارتز، رئیس فدراسیون جهانی رباتیک (فیرا) سخنرانی کردند.

[images type=”grid” cols=”two”]
[image link=”378371″ image=”378371″]
[image link=”378373″ image=”378373″]
[/images]

دیجی‌كالا باور دارد که به‌کارگیری فناوری‌های نو برای افزايش رضایتمندی مشتریان، یک ضرورت است و به این منظور تلاش می‌کند از تجاری‌سازی فناوری‌های هم‌راستا با کسب‌وکار خود حمایت کند؛ ازجمله این حمایت‌ها می‌توان به برگزاری مسابقه‌ی حرفه‌ای ربات‌های پرنده حمل کالا در نیمه‌ی اول سال 1395 و حمایت از تیم‌های رباتیک دانشگاهی در مسابقات رباتیک ناگویا ژاپن در سال 1396 اشاره کرد. در همین راستا، دیجی‌کالا یکی از حامیان هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی است. این جشنواره تا تاریخ 15 اسفند در دانشگاه صنعتی امیرکبیر دایر است.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.