برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۱۷ فروردین ۱۳۹۹

راه‌اندازی مراکز جدید دیجی‌کالا در استان‌ها؛ حمایت از کسب‌وکارهای محلی

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

انبارها و مراکز پردازش  جدید دیجی‌کالا در ۹ استان کشور  با هدف افزایش «سرعت پردازش  سفارش‌ها »و «کاهش هزینه‌های تأمین و ارسال کالاها» بهره‌برداری و راه‌اندازی شدند.

این انبارها و مراکز پردازش علاوه بر ۴ مرکز تهران در ۹ استان دیگر از شمال‌غرب تا جنوب کشور؛ در شهرهای تبریز، اصفهان، همدان، کرج، مشهد، شیراز، کرمان، اهواز و اراک عملیاتی شدند تا ۴۰ هزار کسب‌وکارها از سراسر کشور بتوانند محصولات خود را با سرعت بیشتر و هزینه کمتر به مراکز پردازش دیجی‌کالا ارسال کنند و کسب‌وکارهای محلی امکان استفاده از سرویس‌ها و خدمات  دیجی‌کالا را در استان محل سکونت یا استان نزدیک خود داشته باشند.

همچنین تولید و انتشار محتوا برای کسب‌وکارهای آفلاین ، بازاریابی آنلاین برای فروشگاه‌ها، انبارداری، بسته بندی، خدمات پرداخت و ارسال کالاها به مشتریان سراسر کشور بخشی از سرویس‌هایی است که توسط دیجی‌کالا در اختیار بیش از ۴۰ هزار کسب‌وکار ایرانی قرار گرفته است.

در حال حاضر کسب وکارها و اصناف مختلف با استفاده از فناوری و امکانات پشتیبانی دیجی‌کالا، کالاهای خود را به صورت آنلاین به مشتریانی از سراسر ایران  عرضه می ‌کنند و از بازار ۲۰ میلیون نفری بازدیدکنندگان ماهانه دیجی‌کالا که مشتریان بالقوه این کسب‌وکارها هستند بهره می‌برند.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.