برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۰۸ اسفند ۱۳۹۵

خرید از دیجی‌کالا را به دوستانتان پیشنهاد می‌دهید؟

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

«خرید از  فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را به دیگران توصیه می‌کنید؟» اشتباه نکنید، این یک نظرسنجی نیست؛ دست‌کم قرار نیست اینجا به این سوال پاسخ بدهید. دیجی‌کالا می‌خواهد بداند آیا شما از خریدتان راضی بوده‌اید و خرید از دیجی‌کالا را به دوستان و آشنایانتان توصیه می‌کنید؟ پس وقتی بسته‌تان را تحویل گرفتید، به مامور توزیع دیجی‌کالا اعتماد کنید و در کسری از ثانیه در نظرسنجی کوتاه ما شرکت کنید.

در فرایند خرید از دیجی‌کالا، در آخرین مرحله، وقتی بسته را از همکار توزیع دیجی‌کالا تحویل می‌گیرید، با هدف تایید تحویل بسته، از شما خواسته می‌شود با یک قلم مخصوص روی نمایشگر یک دستگاه هوشمند را امضا کنید. دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، همواره به نظرات مشتریانش گوش می‌دهد. از این رو، پس از امضای دیجیتالی، همکار دیجی‌کالاییِ ما، از شما می‌خواهد که روی دستگاه به تجربه‌ی خریدتان امتیاز بدهید و در واقع در نظرسنجی بسیار کوتاه ما شرکت کنید. این نظرسنجی یک گزینه بیشتر ندارد. شما باید با توجه به تجربه‌ی خریدتان از دیجی‌کالا،  به این گزینه، بین ۱ تا ۱۰ امتیاز بدهید.

دقت داشته باشید که شما این امتیاز را به مامور توزیع دیجی‌کالا نمی‌دهید؛ این امتیاز مربوط به کل فرایند خرید از دیجی‌کالا و میزان وفاداری شماست. امتیاز شما برای دیجی‌کالا محفوظ است و در خدمت‌رسانی بهتر به شما مشتریان عزیزمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با انتخاب یکی از ۱۰ گزینه‌ی این نظرسنجی، شما به ما می‌گویید که با تجربه‌ای که از دیجی‌کالا داشتید، چقدر احتمال دارد خرید از آن را به دوستان یا آشنایان خود توصیه کنید. پس از این‌که نظرتان را وارد کردید یک پیامک به شماره موبایل شما ارسال می‌شود و شرکت در نظرسنجی را به شما اطلاع می‌دهد. شرکت در این نظرسنجی اجباری نیست و شما می‌توانید با انتخاب علامت ضربدر از این کار انصراف بدهید. این طرح فعلا فقط برای مشتریان ساکن تهران اجرا می‌شود و ترجیحا خودِ خریداران باید در آن شرکت کنند.

پس اگر این دفعه، همکار توزیع دیجی‌کالا دَم درِ خانه یا محل کارتان در تهران، بسته را به شما تحویل داد، پس از امضای دیجیتالی، یک ثانیه وقتِ اضافه بگذارید و در نظرسنجی کوچک ما شرکت کنید. با این کار به فروشگاه محبوب‌تان در خدمت‌رسانی بهتر کمک بزرگی‌ می‌کنید.

‌‌‌

Last_Mile-Digikala

‌‌‌
telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.