برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۶ شهریور ۱۳۹۸

برگزاری دهمین رویداد فیناپ با حضور مدیران و متخصصان صنعت بانکی و فین‌تک

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

بانک‌ها و سازمان های دولتی چگونه می توانند در کوتاهترین زمان، سرویس ها‌ی الکترونیکی خود را در اختیار فین‌تک ها قرار دهند؟ چالش فین‌تک‌ها در تعامل و دریافت سرویس از بانک‌ها و موسسات بزرگ چیست؟ چگونه می توان بستر اعتماد میان سرویس‌دهندگان و سرویس‌گیرندگان ایجاد کرد؟ این موارد بخش کوچکی از دغدغه‌های فعالان حوزه فین‌تک است.

فین‌تک‌ها پیشتازان ارائه خدمات مالی هستند که سعی دارند به شکلی خلاقانه و نوآورانه، خدمات پرداخت الکترونیک را به مشتریان خود عرضه کنند.  فین‌تک‌ها با ایجاد روش‌های خلاقانه و تغییر روش‌های قدیمی پرداخت الکترونیک، بازارهای مالی سنتی را تحت تاثیر مستقیم قرار می‌دهند. از آنجا که بانک‌ها، شرکت‌های پرداخت الکترونیک و سازمان‌های دولتی در شکل‌گیری و توسعه کسب‌وکار فین‌تک نقش اصلی دارند، نزدیک شدن فضای فکری و پرداختن به چالش‌هایی که شرکت‌های فین‌تک با ارائه‌دهندگان سرویس­های مالی دارند، تاثیر عمده ای در رشد و بهبود همکاری‌ها در این حوزه دارد.

در این راستا، دهمین رویداد فیناپ با حضور مدیران و متخصصان صنعت بانکی و فین‌تک ایران برگزار می شود تا موضوع سرویس های بانکداری باز و چالش های ارائه سرویس به فین‌تک ها، با حضور صاحب نظران حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیک، مورد بحث و بررسی قرار‌گیرد. همچنین در بخش ارائه تجربیات جهانی در خصوص بانکداری باز، مهمانانی از سایر کشورها به ارائه تجربیات خود در این زمینه می‌پردازند. صادق فرامرزی مدیرعامل فرابوم به عنوان سخنران در این رویداد حضور دارد و پنل گفتگو با موضوع بانکداری و نوآوری باز با حضور فرهاد اینانلو، معاون فناوری اطلاعت بانک ایران‌زمین، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، امید ترابی عضو هیئت مدیره شرکت توسن، سعید احمدی‌پویا معاون توسعه کسب‌وکار شرکت دیجی‌پی و عماد ایرانی مدیر شبکه شاتوت برگزار خواهد شد. در فیناپ پلاس، امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات پاسخگوی سوالات در حوزه کارآفرینی استارتاپی خواهد بود.

لازم به ذکر است شرکت دیجی‌پی با هدف کمک به  توسعه‌ فضای همکاری و تسهیل ارتباطات میان بانک‌ها و شرکت های فین‌تک، حامی سومین رویداد فیناپ در سال 1398 خواهد بود. علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند از طریق سایت ایوند به آدرس evand.com/events/finup2  ثبت‌نام کنند. این رویداد پنج‌شنبه ۴ مهر در سالن آمفی‌تئاتر پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری به آدرس تهران، خیابان انقلاب، مابین خیابان ولیعصر و خیابان فلسطین، کوچه برادران مظفر برگزار می شود.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.