برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۰ فروردین ۱۳۹۹

دوره پروژه‌محور برنامه‌نویسی وب با PHP با همکاری دیجی‌کالا برگزار می‌شود

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

دوره برنامه‌نویسی وب با PHP با همکاری دیجی‌کالا به صورت آنلاین در کوئرا کالج (Quera College) برگزار می‌شود. طرح درس این دوره با مشورت تیم فنی شرکت دیجی‌کالا آماده شده است. هم‌چنین تعدادی از چالش‌های واقعی برنامه‌نویسی وب و PHP به همراه نمونه کدهای شرکت دیجی‌کالا برای پروژه‌های این دوره در اختیار کوئرا کالج قرار گرفته است.

حل مسئله و برنامه‌نویسی، از جمله مهارت‌هایی است که «تمرین» در فراگیری آن اهمیت بسیاری دارد. به نحوی که تسلط بر برنامه‌نویسی بدون تمرین هیچ‌گاه محقق نخواهد شد. برنامه‌نویسی، مهارتی است ترکیبی از تفکر و پیاده‌سازی. بدون تفکر مناسب نمی‌توانیم مسئله را حل کنیم و بدون مهارت پیاده‌سازی، عملا هیچ خروجی خاصی نداشته‌ایم. به همین دلیل رویکرد مسئله محور دارای اهمیت بسیاری است.

آموزش برنامه نویسی از مبتدی تا پیشرفته

سعی شده است طراحی این دوره‌ها به گونه‌ای باشد که شرکت‌کنندگان در هر سطحی از مبتدی تا حرفه‌‌ای بتوانند یادگیری یا افزایش مهارت خود در زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی را شروع کنند. تمام آموزش‌های این دوره‌ها شامل مثال‌ها و تمرین‌هایی است که به صورت آنلاین و خودکار تصحیح می‌شوند تا شرکت‌کننده بتواند پیشرفت خود را مشاهده و بررسی کند. همچنین تا پایان دوره، اساتید به صورت رایگان به عنوان پشتیبان همراه شرکت‌کنندگان خواهند بود تا سوالات و مشکلات احتمالی را پاسخ دهند و در انتها هم گواهی پایان دوره به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

در دوره  پروژه‌محور برنامه‌نویسی وب با  PHP چه می‌آموزید؟

در این دوره آنلاین، شما زبان برنامه‌نویسی PHP را با دو رویکرد ساخت برنامه‌های تحت وب و برنامه‌های تحت Command-line خواهید آموخت. همچنین با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید و تمرین‌ها و پروژه‌های مختلفی را برای تسلط روی آن‌ها انجام می‌دهید.

  • مفاهیم شی‌گرایی
  • مفاهیم وب و نحوه‌ی کارکرد پروتکل HTTP
  • پایگاه داده‌ی MySQL و دستورات پرکاربرد آن

در طی این دوره، با مسائل کاربردی متعددی روبه‌رو می‌شوید که با انجام دادن آن‌ها علاوه بر یادگیری زبان PHP، تجربه کافی برای کار در صنعت کسب می‌کنید.

چرا زبان برنامه‌نویسی PHP؟

PHP یکی از زبان‌های پرطرفدار و باسابقه برنامه‌نویسی سمت سرور (Back-End) است. همچنین زبان اصلی شرکت‌های بزرگ تکنولوژی ایران همچون دیجی‌کالا، اسنپ‌فود، آپارات و فیلیمو و شرکت‌های خارجی بزرگی مثل Facebook، ویکی‌پدیا و Slack است. همین امر باعث شده که نیاز به برنامه‌نویس متخصص در این حوزه بسیار زیاد شود. ضمن اینکه ظهور فریم‌ورک‌های قدرتمندی مانند Laravel، زبان PHP را قوی‌تر و به‌روز‌تر از قبل کرده است.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.