برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

بذرها، سرود رویش زمین؛ دیجی‌کالا حامی زمین سبز

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

وقتی به نوروز نزدیک می‌شویم حال و هوای همه‌ی ما عوض می‌شود. در روزهای پایانی سال همه‌چیز بوی بهار و بوی طبیعت می‌گیرد. ۱۵ اسفند روز درخت‌کاری است و فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مثل هر سال به مشتریان خود بذرهایی هدیه می‌دهد تا به مناسبت فرا رسیدن بهار آن را بکارند. بذرها را بکارید و منتظر رویش گل‌های زیبای «آلیسوم» و عطر شیرین آن‌ها باشید.

دیجی‌کالا باز هم تصمیم گرفته به مناسبت روز درخت‌کاری، جعبه‌هایی کوچک حاوی بذر گیاه، گلدان و خاک گلدان به مشتریان خود هدیه دهد. این جعبه‌ها در بسته‌های سفارش‌ ارسالی به مشتریان قرار می‌گیرند. دیجی‌کالا به عنوان بنیان‌گذار این طرح برای سومین سال متوالی است که آن را اجرا می‌کند، چرا که ترویج فرهنگ آشتی با طبیعت را جزو مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌داند.

از جمعه ۱۳ اسفند به مدت سه روز تعداد ۵۰ هزار جعبه‌ی کوچک حاوی بذر آلیسوم،‌ گلدان، خاک گلدان و راهنمای کوتاه کاشت این گیاه به صورت تصادفی در بسته‌های سفارش‌ ارسالی به مشتریان قرار می‌گیرد. در همین یکی دو هفته‌ی منتهی به نوروز طبق راهنما گیاه را بکارید و از آن خوب مراقبت کنید. گل‌های آلیسوم به رنگ‌های زرد، صورتی، بنفش و سفید می‌رویند و عطر شیرین آن‌ها فضای اتاق را پر می‌کند. به دلیل همین عطر شیرین است که به آن گل عسل هم می‌گویند.

بعد از اینکه گل‌ها روییدند از آن‌ها عکس بگیرید و در شبکه‌های اجتماعی خود مثل اینستاگرام و توییتر با هشتگ Digikala_nowrouz# منتشر کنید. بدین ترتیب تجربه‌ی شیرین کاشتن و تماشای روییدن یک زندگی را با بقیه به اشتراک می‌گذارید.

دیجی‌کالا حامی زمین سبز

telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.