برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۰۳ بهمن ۱۳۹۴

دیجی‌کالا ، فعال تجارت الکترونیک برتر صنایع دستی در سال 1393

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

در مراسمی که امروز سوم بهمن ماه در اتاق بازرگانی برگزار شد، از برترین صادرکنندگان و فروشندگان صنایع دستی در سال ۹۳ تقدیر شد.

[quote font_size=”14″ align=”left”]دیجی‌کالا به عنوان فعال تجارت الکترونیک برتر صنایع دستی در سال ۹۳ شناخته شد.[/quote]

در این مراسم که با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون گردشگری، معاون صنایع دستی، معاون رییس جمهور در امور زنان و تعدادی از هنرمندان صنایع دستی برگزار شد، فعالان برتر در حوزه‌ی صنایع دستی کشور در سال ۹۳ معرفی شدند.

در بخش فروش اینترنتی از سعید محمدی مدیرعامل سایت دیجی‌کالا، شقایق بروجنی مدیرعامل سایت آرانیک و سید مرتضی نقیبی مدیرعامل سایت جونک تقدیر به عمل آمد.

در سایر قسمت‌ها عبدالصمد رحیمی از خراسان رضوی در بخش زیورآلات سنتی، بهمن باقری از آذربایجان شرقی در زمینه‌ی شیشه، مالک کرمی و امین رمضانی از کرمانشاه در حوزه‌ی پایپوش‌های سنتی، عادل بشیری جلال و مهدی اعلمی از همدان و حسین خانی از تهران در بخش سفال و سرامیک، حمیدرضا ذوالانواری از استان فارس و علی حق‌نگهدار در بخش دستبافته‌‌های داری به عنوان صادرکنندگان برتر صنایع دستی در سال ۹۳ انتخاب شدند.

سایت دیجی‌کالا بیش از یک سال است که در حوزه‌ی صنایع دستی فعالیت می‌کند و طیف وسیعی از این محصولات که شامل ظروف مسی، محصولات خاتم، انوع ترمه، فرش، محصولات چرمی، آبگینه و آینه و تابلو و ساعت می‌شوند را به فروش می‌رساند.

‌‌‌‌‌

[images cols=”three” lightbox=”true”]
[image link=”44607″ image=”44607″]
[image link=”44609″ image=”44609″]
[image link=”44608″ image=”44608″]
[/images]

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.