برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

دیجی‌کالا، خانه کارآفرین ایرانی

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

پلتفرم مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا امکانی برای تولیدکنندگان، هنرمندان، صنعتگران و کارآفرینان ایرانی در سراسر کشور فراهم کرده تا محصولات خود را در بازاری به وسعت ایران عرضه کنند.

این کسب‌وکار بر اساس علاقه شخصی شروع شده است و از ابتدا شیوه شروع آنلاین را برای فروش محصولات آغاز کرده است. مهرداد شکوئی و علی امکانی می‌گویند: بعد از آغاز همکاری با دیجی‌کالا کار ما بیشتر دیده شد و رشد خوبی در کسب‌وکار ما به وجود آمد. فرایند رو به رشد بودن کسب‌وکار و هر روز بهتر از دیروز بودن، اتفاقی است که هم در خود دیجی‌کالا دیده می‌شود و هم برای فروشنده‌ها اتفاق می‌افتد. این همکاری هم برای ما مثبت بوده است و هم با رضایت مشتریان همراه است و ما هم اکنون برنامه‌های دیگری برای ایجاد تنوع محصولی در نظر گرفته‌ایم تا کار خود را توسعه دهیم.

خرید و فروش آنلاین را می‌توان به فروشگاهی تشبیه کرد که هیچوقت بسته نیست و مشتری هر زمان می‌تواند برای خرید اقدام کند و از محتواهای موجود درباره محصول و نظرات دیگر خریداران استفاده کند.

دیجی‌کالا برندی ملی ایرانی است که حمایت از کسب‌وکارهای ایرانی را مهم‌ترین وظیفه خود می‌داند.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.