برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

دیجی‌کالا به پویش ایران همدل پیوست

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

با شما همدلیم

به دعوت وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، دیجی‌کالا هم به پویش ایران همدل پیوست.

کمپین ایران همدل در  دیجی‌کالا با همیاری چندین سازمان مردم‌نهاد،   از ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت اجرا می‌شود و  بسته‌های مواد غذایی و اقلام ضروری برای نیازمندان در صفحه‌‌ی ویژه‌ این پویش قرار خواهد گرفت. به ازای هر خرید هموطنان در این پویش، دیجی کالا نیز به همان میزان در این طرح مشارکت می‌کند و همدلی شما را دوبرابر به نیازمندان خواهد رساند.

همینطور  زیرساخت‌های عملیاتی، لجستیکی و مراکز پردازش دیجی‌کالا در همه استان های کشور در اختیار کمپین ایران همدل قرار خواهد گرفت و شرکت ها و مجموعه‌های مشارکت‌کننده در این پویش می توانند از زیرساخت دیجی‌کالا به صورت رایگان استفاده کنند و کالاهای خود را به کمک ناوگان عملیات و حمل‌ونقل ما به گروه های هدف  در سراسر کشور ارسال کنند.

همچنین، در روزهای سختی که گذشت کوشیدیم قدم‌های کوچکی در ۴ بخش برداریم.

۱. کادر درمان قهرمان
ارسال بسته های اقلام ضروری رایگان به کادر درمان قهرمان در بیمارستان های سانتر کرونای تهران؛ بیمارستان امام خمینی، سینا، فیروزگر، هاشمی‌نژاد، فیروزآبادی و حضرت رسول اکرم (ص) و نیز اهدای روزانه  بسته های مواد غذایی به دانشجویان پزشکی (رزیدنت) که این روزها در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، قدردانی کوچک دیجی کالا از این قهرمانان بود.

۲. بیماران  کرونا

تبلت‌هایی به بیمارستان امام خمینی، جهت تسهیل ارتباط تصویری بیماران قرنطینه کرونا با خانواده اهدا شد. همینطور با هماهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به ۳۰۰ خانواده آسیب‌دیده از کرونا و کم‌برخوردار در جنوب شهر تهران، اعتبار خرید از دیجی کالا اهدا شد.

۳. دانش‌آموزان

با تقدیم دستگاه‌های تبلت و اعتبار خرید کتاب درسی از  اپلیکیشن فیدیبو به دانش‌آموزان مدرسه‌ای در سراوان سیستان و بلوچستان به جریان همدلی پیوستیم.

۴. کسب‌وکارها

طی تفاهم‌نامه‌ای با ستاد مقابله با کرونا  و اتاق اصناف تهران، ۱۰۰۰ کسب‌وکار آسیب دیده در طول دوران کرونا بدون پرداخت هزینه و کمسیون صفر  برای دیجی کالا محصولات خود را در پلتفرم مارکت‌پلیس عرضه خواهند کرد. هزینه پردازش، بسته بندی و ارسال به مشتریان سراسر کشور به عهده دیجی‌کالا است. ‌

از همه کاربران عزیز دیجی‌کالا برای پیوستن در این کمپین دعوت می‌کنیم.

#ایران_همدل

‌‌‌‌

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.