برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

رویداد‌ها۳۱ مرداد ۱۳۹۷

 حضور دیجی‌کالا در نمایشگاه ملی صنایع دستی ۱۳۹۷

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

نمایشگاه ملی صنایع دستی امسال از سوم تا نهم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، در سالن‌های 8، 9، 10، 11 و  سری 25 برگزار خواهد شد. دیجی‌کالا  هم برای سومین سال پیاپی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر منتظر دیدار شما دوستان همیشه همراه در غرفه شماره 94 سالن 8 نمایشگاه هستیم.

حضور بیش از 280 هنرمند

امسال نیز هنرمندان کشورمان از شهر‌ها و استان‌های مختلف با حضور خود و آثار هنری‌شان رنگ و لعابی دیگر به این نمایشگاه خواهند بخشید. بیش از 280 هنرمند با آثار هنری، صنایع‌دستی و سوغاتی‌های خوراکی شهر و استان خود در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و محصولات خود را در فضایی زیبا و کاملا ایرانی به شما عزیزان عرضه خواهند کرد.

تنوعی از صنایع‌دستی و آثار هنری

وقت آن رسیده که خانه خود را با آثار هنری و صنایع‌دستی زیبای این هنرمندان تزیین کنید و حال و هوایی دیگر به خانه خود بدهید. انواع صنایع‌دستی  مثل گلیم‌، حصیر‌، شیشه‌های دست‌ساز، انواع سفال و سرامیک، مینا و شمار زیادی از سایر آثار هنری هنرمندان ایرانی در این نمایشگاه در دسترس بازدید‌کنندگان خواهند بود.

خوراکی‌های خوشمزه‌ی سنتی

علاوه بر انواع آثار هنری و صنایع‌دستی، خوراکی‌های خوشمزه و سوغات استان‌های مختلف هم در فضای باز این نمایشگاه توسط زنان و مردان هنرمند کشورمان عرضه خواهد شد. سیاه چادرهای عشایر استان خراسان، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه با انواع آش‌، دوغ، سمبوسه، نان‌های محلی و خوراکی‌های خوشمزه‌ی دیگر از شما استقبال خواهند کرد و با خونگرمی و صمیمیت سوغات شهر خود را داغ و تازه در اختیار شما قرار خواهند داد.

این روزهای پایانی تابستانی فرصت خوبی است برای گذراندن یک روز به یادماندنی در کنار خانواده در فضای گرم و صمیمی این نمایشگاه و لذت بردن از خوراکی‌های خوشمزه‌ی آن. پس فرصت را از دست ندهید و حتما در این بازه زمانی یک هفته‌ای از این نمایشگاه بازدید کنید.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.