برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

دیجی‌کالا کاپ، رقابت از راه دور، همکاری از راه دور

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

از راه دور کد بزن، از راه دور جایزه ببر، از راه دور همکار شو

رقابت دیجی‌کالا کاپ (Digikala Cup) رقابتی در حوزه تکنولوژی است که از این پس هر فصل برگزار می‌شود. دور اول رقابت “دیجی‌کالا کاپ” در حوزه برنامه‌نویسی PHP است و از ۱۹ اردیبهشت 99 با هدف جذب استعدادهای برتر در این حوزه برگزار می‌شود. این دوره از مسابقات با توجه به شرایط ویژه ناشی از بحران کرونا به صورت آنلاین و از راه دور و با همکاری مجموعه کوئرا (جامعه توسعه‌دهندگان ایران) برگزار می‌شود.
تیم تکنولوژی دیجی‌کالا همواره با چالش‌ها و مسائل منحصر به فردی سروکار دارد، چرا که بیشتر پروژه‌های دیجی‌کالا در حوزه تکنولوژی اولین بار است که تعریف می‌شود و نیاز به پیاده‌سازی در ابعاد وسیع دارد. زبان PHP یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی پرطرفدار و زبان اصلی شرکت‌های تکنولوژی بزرگ همچون دیجی‌کالا است و به همین دلیل نیاز به برنامه‌نویس متخصص در این حوزه همیشه وجود دارد و در مجموعه‌هایی همچون دیجی‌کالا که همواره با چالش‌های جدید تکنولوژیک روبه‌رو است، متخصصان این حوزه باید همواره با مهارت‌های به روز آماده رویارویی با این چالش‌ها باشند.

در این مسابقه مهارت‌های برنامه‌نویسی شما در زبان PHP سنجیده می‌شود. سوالات مسابقه پس از شروع رقابت در اختیار شما قرار می‌گیرد و در زمان مسابقه فرصت دارید کد پاسخ سوالات را نوشته و در قسمت مشخص شده آپلود کنید. کد در همان لحظه تصحیح می‌شود و از نتیجه اجرای کد خود باخبر خواهید شد.

پس از پایان مسابقه هم تا یک هفته فرصت دارید سوالات این مسابقه را حل کنید و نکات آن را بیاموزید. در این مدت راهنمایی‌ها و راه‌حل‌ها هم به سوالات افزوده می‌شود و امکان ارتباط با تیم پشتیبانی هم وجود دارد.
بعد از پایان رقابت با توجه به امتیازهای کسب‌شده، دیجی‌کالا از نفرات برتر دعوت به مصاحبه و همکاری با تیم برنامه‌نویسی دیجی‌کالا می‌کند. در حال حاضر همه مصاحبه‌های دیجی‌کالا در حوزه تکنولوژی به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

جایزه نفر اول این مسابقات سه میلیون تومان، نفر دوم دو میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان خواهد بود.

برای ثبت‌نام در این مسابقه لینک زیر را دنبال کنید.

وبینار مسیر زبان برنامه‌نویسی PHP
شما می‌توانید پیش از شرکت در این رقابت، در وبینار رایگان ” مسیر زبان برنامه‌نویسی PHP از زبان توسعه‌دهندگان دیجی‌کالا”
شرکت کنید. در این وبینار در مورد مقدمات PHP، بازار کار این حوزه، نحوه یادگیری و توسعه، زبان PHP در دیجی‌کالا بحث می‌شود و به سوالات شرکت‌کنندگان در این زمینه پاسخ داده می‌شود. وبینار PHP پنجشنبه 11 اردیبهشت 99 ساعت 18 تا 19 برگزار می‌شود و اطلاعات بیشتر را می‌توانید در لینک زیر دنبال کنید.

 

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.