برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

رویداد‌ها۲۵ فروردین ۱۳۹۵

آیین رونمایی از کتاب سخنگوی «گلستان سعدی»

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

[quote font_size=”14″ align=”left”]نوین کتاب گویا برگزار می کند: آیین رونمایی از کتاب سخنگوی «گلستان سعدی»[/quote]

سعدی بخشی از فرهنگ و تاریخ ایران است و «گلستان» اثر بی‌بدیل سعدی.

به همت موسسه نوین کتاب گویا، این اثر بی‌بدیل «گلستان سعدی» به‌صورت شنیداری و در قالب کتاب سخنگو تولید و منتشر شده است.

این اثر که شامل نسخه کامل گلستان، دیباچه و هشت باب آن است، مدت زمانی حدود ۶۰۰ دقیقه دارد. روایت حکایت‌ها را احسان چریکی برعهده داشته و خوانش اشعار هم با صدای الهام نامی است. ضمن آنکه طنین آواز و تصنیف خوانی مهدی شیرازیان را هم می‌توان در جای جای آن شنید.

از ویژگی‌های متمایز این اثر، به ضبط و تولید حرفه‌ای آن  از یک سو، و نظارت کارشناسانه اساتید ادبیات بر نحوه خوانش گلستان از دیگر سو می‌توان اشاره کرد. همچنین آهنگ‌سازی اصیل و ویژه آن از دیگر ویژگی‌های این اثر است که با هنرمندی مهدی زارع، آهنگ‌ساز اثر، و همراهی گروه نوازندگان حرفه‌ای، اثری در خور تحسین را پدید آورده است؛ اثری که این بار، درک و فهم گلستان سعدی را با تجربه‌ای متفاوت رقم می‌زند.

Golestan_Saadi_01

به همین مناسبت، آیین رونمایی از این اثر، با حضور چهره‌های برجسته حوزه فرهنگ و ادب و هنر پارسی در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.

در این مراسم که همراه با اجرای قطعاتی از موسیقی اثر توسط نوازندگان و همین‌طور اجرای چند حکایت از اثر خواهد بود، چهره‌هایی از حوزه فرهنگ و ادب حضور خواهند داشت. دکتر میرجلال‌الدین کزازی و دکتر یحیی یثربی از سخنرانان این مراسم خواهند بود.

Golestan_Saadi_02

این برنامه، روز چهارشنبه، ۲۵ فروردین ۹۵، ساعت ۱۷:۳۰ در سالن همایش‌های فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک غرب، خیابان ایران زمین، تقاطع خیابان خوردین برگزار می‌شود.

در ضمن، ورود برای تمام علاقه مندان آزاد و رایگان است.

کتاب صوتی گلستان سعدی اثر احسان چریکی

منبع: نوین کتاب گویا

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.