برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۰۵ بهمن ۱۳۹۴

آخرین اطلاعات درباره‌ی فراخوان «نگاهی به فردا»

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

ظهر روز شنبه، هفتم آذر ۱۳۹۴، فراخوان «نگاهی به فردا» با هدف دریافت دیدگاه‌ها و بینش مخاطبان درباره‌ی آینده‌ی جهان، فضای کسب‌وکار و جایگاه دیجی‌کالا، آغاز شد.

در بازه‌ی ۲۴ روزه‌ی برگزاری فراخوان، بازخوردهای گوناگونی از سوی کاربران، علاقه‌مندان و همچنین متخصصان حوزه‌ی نوآوری در فضای مجازی منتشر شد؛ از نظرهایی که علاقه‌مندان در صفحه‌ی خبر آغاز فراخوان مطرح کردند تا مطالبی چون «عطش ساختن فردا» و «یک پرواز شش‌ساله» که از سوی متخصصان دراین‌باره نگاشته شد.

پایان این فراخوان، آغاز فعالیتی تازه و جدی برای ما بود. تعداد مطالب دریافتی، بیش‌تر از پیش‌بینی بود و این موضوع، تا حدی غافلگیرمان کرد. برخی از مهم‌ترین داده‌های مربوط به این فراخوان، در اینفوگرافی زیر ذکر شده است.

A_Glance_at_Tomorrow_Update_Main

ناگفته روشن است که کاربران و شرکت‌کنندگان، بی‌صبرانه منتظر مشخص‌شدن نتایج این فعالیت هستند. از طرفی، نیاز داریم بررسی‌ها را با دقت کافی انجام دهیم تا حق همه‌ی شرکت‌کنندگان حفظ شود؛ این خواسته‌ی اصلی شرکت‌کنندگان هم هست.

گذشته از تعداد مطالب، حجم و قالب آن‌ها هم بسیار متنوع است؛ از فایل‌های مفصل متنی گرفته تا ویدیو و اینفوگرافی. به همین دلیل، پیش از بررسی اولیه و کلی مطالب، تعیین زمان دقیق پایان ارزیابی‌ها، مقدور نبود. امروز، پس از انجام بررسی‌های اولیه، دسته‌بندی دقیق مطالب و ارزیابی حدود نیمی از آن‌ها، می‌توان زمان دقیق‌تری را برای مشخص‌شدن نتایج تعیین کرد.

با درنظرگرفتن نکاتی که مطرح شد، کار ارزیابی همه‌ی مطالب و مشخص‌شدن برگزیدگان فراخوان، تا میانه‌ی اسفند ۱۳۹۴ به انجام خواهد رسید. بدین‌ترتیب، در آستانه‌ی نوروز ۱۳۹۵ سه نفر نخست این فراخوان معرفی خواهند شد و سپس، فعالیت تشکیل گروه نوآوری باز دیجی‌کالا آغاز خواهد شد.

بار دیگر، از همه‌ی هم‌وطنانی که با ارسال مطالب یا بیان دیدگاه‌های‌شان، در این فعالیت مشارکتی سهیم بودند، سپاسگزاری می‌کنیم و از بردباری و همراهی شرکت‌کنندگان محترم، ممنونیم.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.