برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۲۶ آذر ۱۳۹۶

رنو کپچر، سراتو، تیوولی و سفر به اروپا؛ جایزه‌های جشنواره یلدای شگفت‌انگیز

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

فقط دو روز تا جشنواره‌ی یلدای شگفت‌انگیز باقی مانده؛ جشنواره‌ای با تخفیف‌های بی‌نظیر و جایزه‌هایی هیجان‌انگیزتر از همیشه!

چقدر به شانس اعتقاد دارید؟ چند وقت است به یک سفر هیجان‌انگیز فکر می‌کنید؟ به قدم زدن در خیابان‌های سنگ‌فرش پاریس یا نوشیدن یک فنجان قهوه فرانسه در کافه‌های گرم شانزلیزه، به تماشای جنگل آبی فوق‌العاده‌ی بلژیک یا یک خرید جذاب از برندهای اروپایی در گرند پالاس بروکسل.

برنده شدن یک ماشین جدید رویای چند نفر از شماست؟ شاید صاحب یک ماشین معمولی باشید یا شاید هم مدت‌هاست برای خرید یک ماشین نقشه می‌کشید؛ اما هنوز نتوانسته‌اید پشت ماشین خودتان بنشینید.

اگر فکر رانندگی با یک کراس اور دوست‌داشتنی مثل تیوولی را در سردارید یا یک ماشین فرانسوی پرطرفدار مثل رنوکپچر یا شاید هم خانواده‌ی خوش آوازه‌ی کیا و سراتو برایتان جذاب است، خبرهای خوبی برای شما داریم.

برای ورود به جشنواره یلدای شگفت انگیز کلیک کنید

جشنواره یلدای شگفت‌انگیز شانسی برای آرزوهای بزرگ

یلدا شبی گرم و طولانی در آستانه‌ی فصلی سرد است. شبی که برای ما با خاطرات شیرین گره خورده است. این روز به نام روز خرید اینترنتی ایرانیان نام‌گذاری شده و این سومین سال است که دیجی‌کالا به همین مناسبت جشنواره‌ای استثنایی به نام «یلدای شگفت‌انگیز» برگزار می‌کند.

یلدای شگفت‌انگیز در کنار تخفیف‌های باورنکردنی، جایزه‌های فوق‌العاده‌ای دارد که نمی‌توانید از آن چشم بپوشید.

‌‌

 سه ماشین فوق‌العاده؛ جایزه‌ی سه روز جشنواره

مهم نیست یک مداد هزار تومانی در سبد خریدتان دارید یا مک‌بوک 10 میلیون تومانی؛ تمام مشتریانی که در یلدای شگفت‌انگیز از دیجی‌کالا خرید کنند در قرعه‌کشی بزرگ این جشنواره شرکت می‌کنند.

جایزه‌ی قرعه‌کشی جشنواره «یلدای شگفت‎‌انگیز» در هر روز یک خودروی ویژه از محبوب‌ترین‌های بازار ماشین است.

  • جایزه خریداران روز اول (28 آذر): رنو کپچر
  • جایزه خریداران روز دوم (29 آذر): سانگ یانگ تیوولی
  • جایزه خریداران روز سوم (30 آذر): کیا سراتو

فراموش نکنید با خرید در هر روز از جشنواره وارد قرعه‌کشی همان روز می‌شوید. پس اگر هر سه روز در لیست خریداران باشید، شانس برنده شدن هر سه ماشین را دارید!

 ‌‌

سفر به اروپا؛ رویای شیرینِ دست‌یافتنی

این یک ریسک نیست!

چه خریدی دل‌چسب‌تر از اینکه بیش از 50 درصد تخفیف بگیرید و در کنار آن شانس بنده شدن در قرعه‌کشی سفر به اروپا را از آنِ خود کنید.

دیجی‌کالا با همراهی آژانس مسافرتی علی‌بابا چهار پکیج سفر به فرانسه و بلژیک با یک همراه را به‌عنوان جوایز استثنایی این جشنواره در نظر گرفته است.

  • 4 شب بروکسل-3 شب پاریس
  • بلیت رفت و برگشت و اقامت در هتل 5 ستاره (با یک همراه)

در یلدای شگفت‌انگیز با خرید از قسمت کالاهای 50 درصد تخفیف، شانس سفر یک‌هفته‌ایِ فراموش‌نشدنی را دارید. تنها سه روز تا آغاز جشنواره یلدای شگفت انگیز باقی مانده؛ از همین حالا خودتان را برای یک خرید لذت‌بخش از این جشنواره هیجان‌انگیز آماده کنید.

زمان تمام قرعه کشی‌های این جشنواره هفته سوم دی ماه است.


برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

[box][contact-form-7 id=”6″ title=”خبرنامه”][/box]

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.