برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

تنها سه روز تا پایان کمپین مهر می‌تابد فرصت باقیست

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

کمپین خیریه‌ی «مهر می‌تابد» از 10 شهریور آغاز شده و تا 5 مهر ادامه دارد. این یعنی تنها 3 روز دیگر تا پایان مهلت خرید و ارسال هدایا برای دانش‌آموزان نیازمند فرصت دارید.

«یک جعبه مداد رنگی، یک کیف کوچک، یک دفتر مشق ساده، چند مداد مشکی و قرمز، یک تراش و پاک‌کن.»

شاید باورش سخت باشد؛ ولی همین چند قلم آرزوی کودکانه‌ی دانش‌آموزانی است که در مناطق محروم مرزی به مدرسه می‌روند.

دیجی‌کالا با همراهی شما و همزمان با جشنواره‌ی «بازگشت به مدرسه» تلاش کرده شادی روزهای آغازین مهر را با کودکان کشورمان در نقاط صفر مرزی تقسیم کند. کمپین «مهر می‌تابد» با همین هدف و به کمک موسسه‌ی خیریه‌ی «طلوع بی‌نشان‌ها» در دیجی‌کالا برگزار شده است. در این کمپین هدایای مردمی شامل کیف و لوازم التحریر، جمع‌آوری و برای کودکان نقاط صفر مرزی ارسال می‌شود.

شما از ابتدای شروع کمپین تا حالا حدود 5000 انواع نوشت‌افزار، 1700 پاک‌کن و مداد تراش، 447 کیف و جامدادی، بیش از 3000 دفتر مشق و 1200 قلم لوازم نقاشی تهیه کرده‌اید. تقریبا همه‌ی هدیه‌های شما به دست دانش‌آموزان محروم در نقاط صفر مرزی رسیده و ارسال آن‌ها همچنان ادامه دارد. در کنار شما، دیجی‌کالا هم از طرف خود 1500 کودک نیازمند را تحت پوشش قرار داده و تمام کالاهای مورد نیاز برای شروع سال تحصیلی آن‌ها را تامین کرده است.

کمپین «مهر می‌تابد» تا 5 مهر ادامه دارد و تنها سه روز دیگر تا پایان کمپین باقی‌ مانده است. برای ارسال هدیه‌های خود کافیست به صفحه‌ی ویژه‌ی مهر می‌تابد در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا وارد شوید. کالاهای مورد نظرتان مثل خط کش، مداد و مداد فشاری، خودکار، ماژیک و دفترچه را به سبد خریدتان اضافه و به صورت آنلاین پرداخت کنید. دیجی‌کالا هدیه‌ی شما را به دست دانش‌آموزان نیازمند در نقاط صفر مرزی می‌رساند.

نقطه صفر مرزی

خیلی دورتر، آرزوهای کوچک و دست‌های خالی منتظر لطف شما هستند. با شروع مهر، بین هیاهوی روزهای اول مدرسه آن‌ها را فراموش نکنیم.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.