برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۲۸ دی ۱۳۹۶

شگفت یازدهم؛ تولد 11 سالگی دیجی‌کالا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

امسال دیجی‌کالا 11 ساله می‌شود و به همین مناسبت سه‌شنبه 3 بهمن جشنواره‌ی «شگفت یازدهم» را با کلی برنامه‌های هیجان‌انگیز برگزار می‌کند.

دیجی‌کالا از سال 1385 کار خود را آغاز کرد و در این یازده سال قدم به قدم پیش رفت تا امروز به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه باشد.

سال 1385 وقتی مرجع خوبی برای انتخاب یک کالای دیجیتال به زبان فارسی وجود نداشت، سعید و حمید محمدی وب‌سایت دیجی‌کالا را با ارائه شرح و نقد دقیق از دوربین عکاسی، موبایل و لپ‌تاپ راه‌اندازی کردند. در مدت کوتاهی فروش اینترنتی دیجی‌کالا آغاز شد و سال 1393 به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان شناخته شد. در همان سال دیجی‌کالا در جمع 10 قهرمان کارآفرینی دنیا در کنگره جهانی کارآفرینی 2013 در مسکو برگزیده شد.

دیجی‌کالا کار خود را با یک تیم 5 نفره در یک دفتر کوچک در خیابان سعدی شروع کرد و در سال 1391 کمتر از ۱۰۰ نفر کارمند داشت. حالا در سال 1396 تعداد کارمندان دیجی‌کالا به بیش از 2500 نفر رسیده، 23 مرکز در نقاط مختلف ایران و بزرگ‌ترین انبار و مرکز پردازرش کالا در خاورمیانه را در اختیار دارد.

دیجی‌کالا با همراهی مشتریان وفادارش توانسته این افتخارات را کسب کند و حالا در تولد 11 سالگی یک جشنواره فروش فراموش نشدنی به نام «شگفت یازدهم» برگزار می‌کند.

اگر در فکر یک خرید زمستانی عالی هستید، هر چیزی که در لیست خریدتان دارید؛ از لوازم دیجیتال مثل گوشی و لپ‌تاپ از برندهای معتبر گرفته تا عطر و وسایل شخصی یا وسایل خانه، لوازم ورزشی و ملزومات سفر؛ تولد 11 سالگی دیجی‌کالا را از دست ندهید. خبرهای خوبی برای شما داریم.

منتظر یک اتفاق هیجان‌انگیز باشید.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.