برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۳۰ فروردین ۱۳۹۶

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا آماده‌ي همکاری با سازمان‌ها

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

آیا شما مدیر یک سازمان دولتی هستید؟ موسس یک شرکت خصوصی چطور؟ اصلا شاید مسئولیت خریدهای عمده‌ی یک اداره را بر عهده دارید. در هرکدام از این مسئولیت‌ها که هستید، ممکن است زمانی به این فکر افتاده باشید که مثلا ای کاش می‌توانستید خریدهای عمده‌ی شرکت را با تخفیف ویژه از دیجی‌کالا انجام دهید. یا اگر مدیر منابع انسانی هستید، شاید فکر کرده‌اید که ای کاش می‌شد به مناسبت تولد کارکنان، به آن‌ها کارت هدیه‌ی خرید از دیجی‌کالا اهدا کرد. دیگر این یک آرزو نیست چرا که اکنون امکان همکاری دیجی‌کالا با سازمان‌ها بوجود آمده است. همکاری‌ در چهار قالب خرید عمده، کارت هدیه، کد تخفیف و ارسال کالا به سراسر ایران. برای اینکه با هرکدام از این خدمات بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

‌‌‌

خرید عمده

همه‌ی شرکت‌ها و سازمان‌ها به طور معمول خریدهای عمده انجام می‌دهند. از خرید تعداد زیادی لپ‌تاپ و کامپیوتر گرفته تا انواع لوازم اداری ریز و درشت. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا آماده‌ی فروش عمده‌ي کالاهای مورد نیاز سازمان‌ها با تخفیف ویژه است. قطعا در خرید عمده‌ از دیجی‌کالا، ارزش‌هایی مثل ضمانت اصالت کالا، گارانتی معتبر، پاسخگویی ۲۴ ساعته و ارائه‌ی بهترین قیمت، درست مثل خریدهای خرد وجود دارد. بنابراین اگر مدیر یک شرکت هستید یا مسئولیت خریدهای سازمانی را بر عهده دارید، دیجی‌کالا از این پس آماده‌ی پاسخگویی به نیاز شما خواهد بود.

 

 

کارت هدیه

بسیاری از شرکت‌ها به مناسبت تولد کارکنان خود به آن‌ها هدیه می‌دهند. گاهی سازمان‌ها همراه با محصولات و خدماتی که عرضه می‌کنند هدیه‌ای ویژه برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند. بسیاری اوقات هم به مناسبت‌های مختلف مثل نوروز، شرکت‌ها برای کاربرانشان هدیه ارسال می‌کنند. کارت هدیه‌ی دیجی‌کالا گزینه‌ای مناسب برای تبریک مناسبت‌ها به کارکنان،‌ مشتریان و کاربران است. کارت‌های هدیه‌ی دیجی‌کالا در قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند و با آن‌ها می‌توان از بین همه‌ی کالاهای موجود در دیجی‌کالا با سهولت و بدون محدودیت خرید کرد.

 

 

کد تخفیف

ممکن است بخواهید به کاربران یا مشتریان خود به عنوان جایزه، کد تخفیف خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بدهید. مثلا مسابقه‌ای برگزار کنید که جایزه‌ی آن ۱۰۰ کد تخفیف با قیمت مشخص به ۱۰۰ کاربر برتر باشد. در این صورت دیجی‌کالا آماده‌ی همکاری با شما خواهد بود. کد‌های تخفیف دیجی‌کالا می‌توانند در قیمت‌های مختلف تهیه شوند و قابل تنظیم هستند. بدین معنی که می‌توان تعیین کرد که از آن‌ها برای خرید کالاهایی خاص یا در بازه‌ی قیمتی و بازه‌ی زمانی مشخص استفاده شود.

 

 

ارسال کالا به سراسر ایران

بعضی از شرکت‌ها و سازمان‌ها در پس رویدادهایی مثل اجرای یک مسابقه یا مناسبتی خاص، باید جوایز یا هدایایی را در حجم گسترده به کاربران و مشتریان خود در سراسر ایران ارسال کنند. اگر جوایز یا هدایا جزو کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا باشد، دیجی‌کالا می‌تواند بوسیله‌ی سیستم توزیع گسترده و پیشرفته‌ی کالا و داشتن انبارهای متعدد در سراسر ایران،‌ اهدای جوایز و هدایا به کاربران یا مشتریان سازمان‌های دیگر را بر عهده بگیرد. از جمله مزایای سامانه‌ي توزیع سراسری دیجی‌کالا می‌توان به گستردگی، سرعت بالا و اطمینان زیاد اشاره کرد.

 

 

شما می‌توانید برای آگاهی بیشتر از نحوه‌ی همکاری‌های سازمانی با نشانی ایمیل OSM [@] digikala.com مکاتبه کنید.

‌‌‌
telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.