برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

فروش ویژه به نفع افراد توان‌یاب (معلولان جسمی و حرکتی) در دیجی‌کالا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

جشنواره فروش خیریه با هدف حمایت از افراد توان‌یاب شاغل، در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برگزار می‌شود.

دیجی‌کالا در راستای ایفای اقدامات بشردوستانه و بخشی از مسئولیت اجتماعی خود، و همچنین حمایت از افراد توان‌یاب شاغل، این جشنواره را راه‌اندازی کرده است. کالاهای موجود در جشنواره‌ حاصل فعالیت و دسترنج تعدادی از افراد توان‌یاب در سراسر ایران بوده و شامل صنایع دستی مانند تابلوفرش، تابلو سوخت، عروسک بافتنی، مجسمه خمیری، تابلو محرق، پیکرتراشی، معرق چوب، معرق مس، نقاشی روی سنگ و … می‌شود که به همت موسسه نیکوکاری رعد الغدیر جمع‌آوری شده است.

تمامی کالاهای موجود در این جشنواره با قیمت خالص و بدون هیچ سودی به فروش می‌رسد و تمامی مبلغ فروش به طور مستقیم به موسسه و افراد توان‌یاب (معلولان جسمی و حرکتی) بازمی‌گردد. این جشنواره به مدت ۳ روز از تاریخ ۴ تا ۶ بهمن‌ماه برای خرید اینترنتی فعال خواهد بود.

موسسه نيكوكاری رعد الغدیر، به منظور ارتقای توانايی‌های افراد توان‌ياب (معلولان جسمی و حرکتی) و با ارائه آموزش به این افراد توانایی‌های آنها را ارتقا می‌دهد. درحال حاضر تعداد ۱۲۰ نفر توان‌یاب دختر و پسر در طول هفته در دو شیفت صبح و بعدازظهر از خدمات آموزش فنی و حرفه‌ای- توانبخشی و حمایتی صددرصد رایگان مجتمع بهره‌مند و به تولید کالاهای مختلف می‌پردازند.

ایجاد فرصت‌های شغلی برابر برای جامعه ایرانی و همچنین حمایت از تولیدات داخل ایران، یکی از آرمان‌های اجتماعی دیجی‌کالاست.

Dastchin_Mehrabani_Collection

منبع: دیجی‌کالا

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.