برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۱ آبان ۱۳۹۸

قرعه‌کشی آلبوم جدید همایون شجریان با امضا ویژه‌ی مشتریان باشگاه دیجی‌کالا؛ نام برندگان اضافه شد

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

آلبوم «افسانه‌ی چشم‌هایت» کار مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی بتازگی رونمایی شده است. آلبومی که هواداران موسیقی سنتی مدت‌هاست چشم انتظارش هستند. خبر این آلبوم از سال 1393 پخش شده بود. تولید آن چند سال به طول انجامید و آهنگسازی‌اش را مهیار علیزاده برعهده دارد که پیش از این آلبوم معروف «حریق خزان» و قطعه‌ی موفق و پرطرفدار «ارغوان» را با علیرضا قربانی ساخته بود. این اولین همکاری مشترک این دو خواننده‌ی پرطرفدار موسیقی سنتی است.

دیجی‌کالا به همین مناسبت هدیه‌ی ویژه‌ای برای اعضای باشگاه مشتریان دیجی‌کالا (دیجی کلاب) تدارک دیده است. پس اگر دوست دارید جزو اولین کسانی باشید که این آلبوم را می‌شنوید و علاوه بر آن می‌خواهید نسخه‌ی فیزیکی امضا شده‌ی آن توسط صاحبان اثر یعنی همایون شجریان و علیرضا قربانی را به یادگار داشته باشید، با ادامه ی این مطلب همراه شوید.

از آن جایی که فقط 50 آلبوم امضا شده داریم، تصمیم گرفتیم که میان مشتریان باشگاه دیجی‌کالا قرعه‌کشی انجام دهیم و 50 نفر به قید قرعه نسخه‌ی ویژه‌ی آلبوم «افسانه‌ی چشم‌هایت» با امضای شجریان و قربانی را برنده شوند.

برای شرکت در این قرعه‌کشی لازم است از تاریخ 21 تا 24 آبان‌ماه 98 به صفحه قرعه کشی باشگاه مشتریان دیجی کالا مراجعه کنید. به ازای خرج هر 10 امتیاز می‌توانید یک بلیت قرعه‌کشی دریافت کنید؛ طبعا هر چه امتیاز بیشتری خرج کنید بلیت‌های قرعه‌کشی بیشتری دریافت می‌کنید و شانس‌تان برای برنده شدن بیشتر خواهد شد.

لازم به توضیح است که با خرید بلیت در بازه‌ی زمانی 21 تا 24 آبان ماه، علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی آلبوم «افسانه‌ی چشم‌هایت» در قرعه‌کشی پاییز دیجی‌کلاب هم شرکت خواهید کرد.

قرعه‌کشی 50 آلبوم امضا شده‌ی «افسانه‌ی چشم‌هایت» به صورت سیستمی مورخ 25 آبان ماه 98 برگزار می‌شود و نتایج آن ذیل همین خبر درج و جوایز بین برندگان توزیع می‌شود.

اگر هنوز عضو دیجی‌کلاب نشده‌اید می‌توانید همین حالا با حساب کابری دیجی کالایی خود به صفحه دیجی‌کلاب وارد شوید تا بتوانید در قرعه‌کشی 50 آلبوم امضا شده همایون شجریان و علیرضا قربانی شرکت کنید.

بخشی از قطعات آلبوم «افسانه‌ی چشم‌هایت» بر روی اشعاری از نیما یوشیج تالیف شده و بخش دیگر نیز بر روی سروده‌هایی از شاعران معاصر از جمله احمد شاملو، محمدرضا شفیعی کدکنی، محمدعلی بهمنی، سیمین بهبهانی و علیرضا کلیایی تولید شده است.

این مجموعه که تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی آن نیز به کارگردانی رامین حیدری فاروقی و بازی محسن حسینی منتشر شده، شامل ۱۰ آهنگ در سبک موسیقی کلاسیک ایرانی است.

این آلبوم به خصوص در روزهای اخیر با اولین موزیک ویدیویی که از آن منتشر شده حاشیه‌های جدیدی داشته است. برای دوستداران موسیقی سنتی هم همایون شجریان و هم علیرضا قربانی اسم‌های محبوبی هستند که با صدای درجه یک‌شان و وسواس‌شان در تولید آلبوم همیشه کارهایشان مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

به روز رسانی

روز شنبه بیست و پنجم آبان ماه قرعه‌کشی به صورت سیستمی برگزار شد و پنجاه نفر به قید قرعه انتخاب شدند که نام کامل برندگان را در زیر می‌توانید بخوانید:

No.NameTicket
1بهنام امینیXLMAT
2مسعود اشرفیCMSUC
3امیر حسین اژدریBLPDR
4احمد فزونیNGFCO
5قاسم چلبیTKKXVI
6امیر فرهمندDDBOQI
7حمید ارباب زادهEQFHFI
8محسن مومن پورKCRGT
9ریحانه عزت پناهMAJNC
10سیده مهسا نقرگیGRUSS
11پوریا صدریLNSMB
12داوود ایرازیCCRLC
13هادی علی نیاTIPWB
14مرتضی همتیVOHUY
15امیر حریریDWMWL
16سارا دلخوش جلالیJEDEN
17سعید غفوری بارجینیWGTWW
18مجید کارگذارILDCF
19کوروش رحمانیYSRAC
20محمد حسامGHLBCI
21کامران یزدانی دماوندیTOANC
22مجید فوقانیXBEXR
23معزز ارجمندیXLWWW
24بهزاد خیر خواهانCULNW
25ابوالفضل رمضان دوستVSISR
26حسین روارRFLNH
27احسان علی پورLRWHR
28الهه نقدیEDRXO
29مرتضی دهقانGMNJN
30حسین دالوندOESGV
31فلورا حاجی کنیWPFIU
32مجتبی حاتمیQZGXT
33سحر امان خواه دیزج تکیهOBYJH
34بهجت جعفریانFSQFB
35زلیخا نوروزی نسبBKTFT
36محمد عبدالملکیDWATF
37امیر فراهانیLVPQB
38رضا عطایی فردHXPAR
39مهدی حیدریEZRXO
40مهدی آذریPZPHH
41روشنک ذبیح الهیETXZA
42فاطمه زواریZKOGK
43مصطفی دهقانALZVV
44امیر همایون اسکندریHVSGU
45رضا زاهد پاشاZWWZT
46امیرحسین نصیریNSOKC
47نیما رعیتMSXNS
48سحر ابراهیم نژادPBCKB
49امیر فیوضی یوسفیYKGOO
50علی رضا خسروآبادیQYDWC

بیشتر بخوانید:
جوایز قرعه‌کشی تابستانه دیجی‌کلاب

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.