برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۳۰ خرداد ۱۳۹۵

قرعه‌کشی روز ششم جشنواره «ماه برکت» برگزار شد

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

دیجی‌کالا؛ بزرگترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه، طبق وعده‌ای که به کاربران خود داده بود، ششمین قرعه‌کشی جشنواره‌ی «ماه برکت» را برگزار کرد.

شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ششمین قرعه‌کشی روزانه‌ی جشنواره بزرگ «ماه برکت» برگزار شد و برندگان این قرعه‌کشی شناخته شدند.

آقای «محمد امین خواجه آزاد» برنده‌ی یک دستگاه مودم DLink، آقای «جمشید محمدی» برنده‌ی یک دستگاه تبلت ILife، آقای «امیر وطن‌پرست» برنده یک دستگاه تلفن همراه Neffos، آقای «سهیل حقیقی» برنده یک دستگاه تلفن همراه Lenovo و سرکار خانم «مریم چراغی» برنده‌ی یک دستگاه دوربین عکاسی Fuji Jx550 شدند.

لازم به یادآوری است، در طول برگزاری جشنواره‌ی «ماه برکت» تمام کاربرانی که بیش از دویست‌هزار تومان خرید کنند، در قرعه‌کشی‌های روزانه یک دستگاه مودم 4G D-Link،  یک تبلت iLife و  یک عدد گوشی موبایل TP-Link شرکت داده می‌شوند. در این جشنواره، هر خرید دویست‌هزار تومانی یک امتیاز دارد و مجموع امتیازات در قرعه‌کشی لحاظ خواهد شد.

هم‌چنین در مدت اجرای این جشنواره، هر روز قرعه‌کشی پنج محصول برای ۵ نفر از خریداران برگزار می‌شود. این قرعه‌کشی‌ها، هفت روز پس از خرید کالا انجام می‌شود.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، به ازای هر خریدی که تا پایان ایام عید سعید فطر انجام شود، یک بن ارسال رایگان کالا (برای خریدهای بیش‌تر از ۱۰۰ هزار تومان) جهت استفاده، تا پایان سال ۱۳۹۵ ارسال می‌کند.

شما می‌توانید در طول ماه مبارک رمضان، هم‌چنان خریدهای خود را از نسخه‌ی وب دیجی‌کالا و همچنین اپلیکیشن این فروشگاه بزرگ انجام دهید و در کم‌ترین زمان ممکن، منتظر ارسال کالای خود باشید.

برگزاری مراسم قرعه‌کشی نهایی و ارسال جوایز، بعد از ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد.

دیجی‌کالا با تاکید بر سه اصل همیشگی خود «بررسی»، «انتخاب» و «خرید آنلاین» روزه‌داران عزیز را به این جشنواره‌ی بزرگ دعوت می‌کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: دیجی‌کالا

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.