برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

رویداد‌ها۲۵ مهر ۱۳۹۴

مراسم اختتامیه جشنواره بانک محبوب من به همراه نتایج جشنواره + گزارش تصویری

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

اختتامیه‌ی جشنواره‌ی بانک محبوب من در باغ موزه هنر ایرانی و با شرکت مدیران ارشد بانکی کشور برگزار شد.

در این مراسم، مدیران ارشد بانک‌های ملت، سامان، پاسارگاد، صادرات، شهر، آینده، قوامین، حکمت ایرانیان و کارآفرین حضور داشتند.

همچنین برخی مسئولین سازمان فناوری اطلاعات نیز در این مراسم شرکت کردند. آقای سلجوقی – عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات -، آقای همدانلو – سرپرست معاونت توسعه صنعت فناوری اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات و آقای نوروزی – مدیرکل حراست فناوری اطلاعات بانک مرکزی – از حاضرین در این مراسم بودند.

فعالان بخش آی‌تی کشور از جمله آقای حمید محمدی – مدیرعامل دیجی کالا -، آقای محمودزاده – مدیر مجموعه کارزار -، مهندس طباطبایی – مدیرعامل شرکت رایانمهر و سایت ای شارژ – و مهندس باقری – مدیر سایت برترین‌ها – نیز از دیگر مهمانان اختتامیه بودند.

در این مراسم دکتر نیما امیرشکاری و استاد شعبانعلی به سخنرانی در خصوص بازاریابی در بانک‌ها و بازاریابی محتوا پرداختند.

روش‌های نوین بودجه‌بندی و بازاریابی در بانک‌ها از محورهای صحبت‌های مهم دکتر امیرشکاری – معاون پژوهشی موسسه پولی بانکی بانک مرکزی – بود.

Banki_022

استاد شعبانعلی، در خصوص بازاریابی محتوا در دنیای مدرن تبلیغات و کاربرد آن برای بانک‌های کشور صحبت‌های مهمی ایراد کردند.

ایشان، ضمن بررسی مدل‌های جدید تبلیغات در دنیا، از مدل نوین و سه مرحله‌ای ACC در تبلیغات محتوایی و کاربرد آن در تجهیز منابع بانک‌ها صحبت کردند.

Banki_033

آقای سید محمد میرجعفری – دبیر دومین جشنواره بانک محبوب من – نیز در ادامه، در خصوص نحوه‌ی برگزاری جشنواره و همچنین دلیل برگزاری مراسم اختتامیه توضیحاتی ارائه کردند.

دبیر جشنواره‌ی بانک محبوب من گفت: “جشنواره بانک محبوب من، باهدف تعیین محبوب‌ترین بانک‌ها ازنظر مشتریان شبکه بانکی برگزار شد و طی آن مشتریان با امتیازدهی به بانک موردعلاقه‌شان، بانک‌های محبوب را انتخاب کردند.”
وی افزود: این جشنواره با همکاری سایت‌های بانکی و دیجی‌کالا برگزار شد و مشتریان از ۱۳  شهریورماه تا ۱۰ مهرماه سال فرصت داشتند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی Festival.Banki.ir در این نظرسنجی شرکت کنند.

Banki_044

میرجعفری در خصوص آمار شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفت: ۷۰ درصد آقایان و ۳۰ درصد خانم‌ها در این نظرسنجی شرکت کردند و ۵۰ درصد شرکت‌کنندگان بین ۲۵ تا ۳۵ سال، ۲۰ درصد بین ۳۵ تا ۴۵ سال، ۲۰ درصد بین ۱۸ تا ۲۵ سال و ۱۰ درصد بالای ۴۵ سال بودند.

وی در خصوص حضور استان‌ها در این جشنواره گفت: بیشتر شرکت‌کنندگان از تهران و سپس به ترتیب استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، البرز و مازندران بودند.

در این جشنواره بانک‌های ذیل حائز رتبه‌های برتر شده و تندیس زرین بانک محبوب من را از دست مهندس محمودزاده دریافت کردند:

محبوب‌ترین بانک‌های کشور:

ملت، سامان، پاسارگاد

انتخاب اول مشتریان بانکی برای افتتاح حساب:

بانک سامان

برترین بانک در حوزه خدمات الکترونیکی:

بانک ملت

برترین بانک در حوزه آموزش مشتریان:

بانک پاسارگاد

برترین شعار بانکی:

بانک شهر

Banki_055

رئیس اداره روابط عمومی بانک سامان آقای فرنود حسنی پس از دریافت تندیس گفت: “این جایزه از آن جهت برای من اهمیت زیادی دارد که ۲۵ هزار نفر از مردم با رای خود ما را شایسته دریافت این تندیس دانسته‌اند. مردمی بودن این جشنواره تندیس را حائز ارزشی بدون قیمت می‌کند.”

Banki_066

در پایان مراسم کاتالوگی حاوی آمارهای دقیق جشنواره به مدیران بانکی ارائه شد.

شایان ذکر است، گزارش تحلیلی عملکرد هر بانک نیز از سوی دبیرخانه و در یک گزارش ۱۰۰ صفحه‌ای کاربردی به بانک‌های متقاضی ارائه خواهد شد.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.