برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

هدیه نوروزی به سبک دیجی‌کالا برای مردم کرمانشاه

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

امسال هدیه نوروزی دیجی‌کالا متفاوت است. در یک سال گذشته اتفاقات تلخی در کشورمان رخ داد؛ به خصوص زلزله‌ی کرمانشاه که در اثر آن متاسفانه هنوز هم بخشی از هموطنان‌مان در شرایط نامساعدی به سر می‌برند. از این رو تصمیم گرفتیم بودجه‌ی هدایای نوروزی دیجی‌کالا به شرکت‌های همکار و شرکا را به خرید کانکس برای زلزله‌زدگان سرپل ذهاب اختصاص بدهیم.

با این تصمیم توانستیم بودجه‌ی لازم برای تهیه کانکس برای ۳۰ خانوار و ۱۰ کانکس بهداشتی برای شست‌وشو با همه امکانات از جمله آبگرمکن و سرویس بهداشتی را تامین کنیم. برای تشکر از شرکت‌هایی که در حقیقت با صرف نظر از هدیه‌ی نوروزی‌شان به این امر خیر کمک کردند، یک کارت تبریک و یک شاخه گل برای آن‌ها ارسال شد. برای ارسال گل‌ها هم با استارتاپ «شاخه‌نت» که کار فروش و دلیوری گل انجام می‌دهد همکاری کردیم و هزینه‌ی گل‌ها و ارسال آن‌ها هم به کمک به کودکان EB (مبتلا به بیماری‌های خاص پوستی) اختصاص یافت.

دیجی‌کالا از ابتدای حادثه‌ی ناگوار زلزله‌ی کرمانشاه تمام تلاش خود را کرد تا به مردم آسیب‌دیده‌ی این استان به ویژه شهر سر پل ذهاب کمک برساند. فردای روز زلزله چهار کامیون حاوی اقلام ضروری به کرمانشاه فرستاده شد. پس از آن کمپینی طراحی کردیم تا مردم بتوانند با خرید از دیجی‌کالا اقلام ضروری را به دست هموطنان زلزله‌زده برسانند. در حال حاضر هم کمپین جدیدی در حال اجرا است که مردم می‌توانند با شرکت در آن هدایای نوروزی خود را برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه بفرستند.

کانکس‌های تهیه شده با بودجه‌ی هدایای نوروزی به مراکز توزیع دیجی‌کالا در کرمانشاه فرستاده شده‌اند. با همکاری سازمان‌های مسوول ۱۹ کانکس به خانوارهایی اختصاص داده خواهد شد که یکی از اعضای آن‌ها به بیماری‌های خاص مبتلا است. ۱۱ کانکس دیگر هم در اختیار خانواده‌های نیازمندی قرار خواهد گرفت که توسط ارگان‌های محلی شناسایی شده‌اند. این کانکس‌ها تا پایان این هفته در سر پل ذهاب توزیع خواهند شد.

این ایده‌ی دیجی‌کالا بازتاب خوبی هم داشت. خیلی از افراد و شرکت‌ها با به اشتراک گذاشتن عکس کارت تبریک و گل در شبکه‌های اجتماعی از هدیه نوروزی امسال ما استقبال کردند.

روی کارت تبریک امسال دیجی‌کالا نوشته شده است:

«دیجی‌کالا و دیجی‌استایل عیدی امسال را از طرف شما به یک خانواده‌ی زلزله‌زده می‌رسانند. این هدیه می‌توانست یکی از ده‌ها عیدی شما باشد، اما امسال همه چیز فرق می‌کند. اتفاق خوب این است که عیدی امسال شما می‌رود تا بهار را به دل‌های خانواده‌ای در کرمانشاه ببرد. کانکسی با امکانات اولیه زندگی، هدیه‌ای با مهربانی شما.

زیباتر آن‌که این دسته گل هم هدیه‌ای از طرف شما به خانه کودکان پروانه‌ای است.

قدر مهرتان را می‌دانیم، بهارتان پر مهر.»

دیجی‌کالا افتخار می‌کند که جزو پیشگامان کمک به کرمانشاه عزیز بوده است و ایده‌هایش برای کمک به این عزیزان با استقبال روبه‌رو شده و شرکت‌های دیگر نیز در این راه هم‌قدم شدند.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.