برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

هم‌قدم در راهی نیک، با بچه‌های دیابتی گابریک

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

در راستای برگزاری با شکوه جشنواره به رنگ مهربانی، همان‌طور که در خبرهای پیشین اشاره شد، دیجی‌کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه، از چهار انجمن یا موسسه خصوصی که افراد خاص را تحت پوشش دارد، حمایت می‌کند.

هفته ابتدایی این برنامه اختصاص دارد به انجمن مردم نهاد دیابت گابریک. ازاین‌رو طبق برنامه از پیش تعیین شده، مبلغ ۵٪ از فروش محصولاتی که در قالب جشنواره به رنگ مهربانی به فروش برسد، اهدا می شود به صد کودک مستضعف مبتلا به دیابت، که توسط انجمن اطلاع‌رسانی دیابت گابریک حمایت می شوند. طبق تفاهم‌نامه طرفین، صد کودک مستضعف مبتلا به دیابت که هر کدام ماهانه دویست‌هزار تومان هزینه درمانی دارند، به مدت یک‌ماه از عواید حاصل از فروش هفته اول جشنواره به رنگ مهربانی حمایت می‌شوند. همچنین اگر به‌یاری کاربران دیجی‌کالا، ۵٪ در نظر گرفته شده، از سقف پیش‌بینی شده متجاوز شد،این مبلغ جهت تجهیز انجمن اطلاع‌رسانی و مردم نهاد گابریک هزینه خواهد شد.

از سوی دیگر انجمن دیابت گابریک به پاس همراهی کاربران دیجی‌کالا در این عمل پسندیده،  از کلیه کاربران دیجی‌کالا که مبتلا به دیابت هستند دعوت می‌کند با مراجعه به محل این انجمن واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) – خیابان شانزدهم – پلاک ۴ – انجمن اطلاع‌رسانی دیابت گابریک، کارت عضویت در انجمن را به صورت رایگان دریافت نموده و از خدمات این انجمن مردم نهاد از جمله: مشاوره تلفنی با متخصصان و یک جلسه مشاوره حضوری رایگان بهره‌مند شوند. همچنین کاربرانی که مبتلا به دیابت هستند و ساکن شهرستانی به غیر از تهران هستند می‌توانند با عضویت در کانال تلگرام گابریک به آدرس Telegram.me/gabric  مراجعه کنند و یا با شماره ۸۲۴۳۳-۰۲۱تماس گرفته و به مدت یک‌ماه از خدمات مشاوره‌ای این انجمن به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

 

منبع: دیجی‌کالا

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.