برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

دیگر رسانه‌ها۳۱ تیر ۱۳۹۸

پادکست پایانی نمایشگاه الکامپ ۹۸

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

رادیو پل: روزهای پایانی نمایشگاه الکامپ ۹۸ در غرفه دیجی‌کالا با کارگاه‌هایی در مورد مسائل واحد عملیات، چالش‌های مارکت‌پِلیس، چگونگی رشد کسب‌وکارهای مبتنی بر تکنولوژی، تجربه پردازش کالا و چگونگی رشد در صنعت تجارت الکترونیک همراه بود تا علاقه‌مندان با فضای کاری شرکت‌های بزرگ بیشتر آشنا شوند.

رادیو پل هم در ادامه پادکست‌های اختصاصی الکامپ و با هدف انتقال تجربه به مخاطبانی که امکان حضور در الکامپ را نداشتند یا امکان حضور در همه کارگاه‌ها برایشان فراهم نبود، به گفتگو با مدیران دیگر مجموعه‌های دیجی‌کالا پرداخت.

کامران روستا، درباره چالش‌های فروش محصولات سوپر مارکتی، گستره کالاها و کالاهای پرفروش این بخش و حساسیت‌های فروش محصولات تازه صحبت می‌کند.

گفتگو با امیر صالحی، مدیرعامل دیجی‌کالا نکست، کامران روستا، از مدیران ارشد بازرگانی در بخش FMCG و پریسا طالبی، از بخش برند کارفرمایی واحد منابع انسانی دیجی‌کالا، موضوعاتی است که در پادکست‌های روز سوم الکامپ می‌شنوید. در این گفتگوها دلیل وارد شدن به مباحث هوش مصنوعی و اهداف اصلی دیجی‌کالا نکست را از زبان امیر صالحی می‌شنوید.

پریسا طالبی از هدف برگزاری ورکشاپ‌های گروه دیجی‌کالا در نمایشگاه الکامپ می‌گوید و فرایند جذب نیرو در دیجی‌کالا را توضیح می‌دهد. همچنین درباره تجربه کاری صحبت می‌کند که افراد تازه فارغ‌التحصیل می‌توانند در دیجی‌کالا کسب کنند.

 

این مطلب اولین‌بار در رادیو پل منتشر شده و در اتاق خبر دیجی‌کالا بازنشر شده است.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.