برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۰۸ مهر ۱۳۹۷

فهرست پیشنهاد شگفت‌انگیز دیجی‌کالا؛ هر روز در دیجی‌کالا مگ

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بخشی به نام «پیشنهاد شگفت‌انگیز» دارد. در این بخش روزانه تعدادی کالا با تخفیف ویژه و با قیمتی کمتر از قیمت همیشگی خود، تنها به مدت 24 ساعت عرضه می‌شوند. مشتریان می‌توانند در این مدت زمان محصولات پیشنهاد شگفت‌انگیز دیجی‌کالا را با تخفیف ویژه بخرند. این محصولات معمولا بر اساس نیاز روزانه مشتریان و با قیمت مناسب ارائه می‌شوند.

[box]

پیشنهادهای شگفت‌انگیز امروز دیجی‌کالا

[dkamazing desktop-items=”3″ tablet-items=”3″ mobile-items=”1″ source=”blog-post” term=”amazing-offer-post” content=”slider”][/box]

[box]از این پس می‌توانید از طریق اسلایدر بالا به صورت فوری فهرست پیشنهادات شگفت‌انگیز دیجی‌کالا را برای هر روز ببینید.[/box]

از این پس می‌توانید در همین مطلب به صورت فوری فهرست پیشنهادات شگفت‌انگیز دیجی‌کالا را برای هر روز ببینید. این مطلب هر روز به‌روزرسانی خواهد شد. اگر کالای مورد نظر شما بین کالاهای شگفت‌انگیز قرار داشت، کافی است با یک کلیک روی آن مستقیما وارد صفحه محصول شوید و خرید خود را انجام دهید.

اساسا خرید همراه با تخفیف تجربه لذت بخشی است. وقتی چیزی که به آن نیاز داریم با قیمتی پایین‌تر از قیمت تعیین شده برای آن می‌خریم، حس برنده شدن داریم. ما عادت داریم که در هنگام خرید هرچیزی با فروشنده آن برای دریافت اندکی تخفیف چانه بزنیم و هنگامی که تخفیفی از فروشنده بگیریم، تجربه خرید لذت‌بخش‌تری خواهیم داشت.

در شرایط اقتصادی پرفشار که قیمت کالاها دائما افزایش می‌یابد، امکان خرید همراه با تخفیف علاوه بر تجربه خرید لذت بخش، قدرت خرید بیشتری به ما می‌دهد. شاید با بودجه محدود خود – نسبت به قیمت‌های رو به افزایش – بتوانیم کالاهای مورد نیاز بیشتری خریداری کنیم.

این فرصتی است که نباید از دست بدهید. ممکن است امروز کالایی که شما قصد خرید آن را دارید جزو کالاهای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا قرار داشته باشد. پس اگر هر روز سری به این مطلب و لیست پیشنهادات ویژه دیجی‌کالا بزنید، فرصت خرید کالاهای مورد نظر خود با قیمتی پایین‌تر از قیمت همیشگی آن را از دست نخواهید داد.

هر روز با مراجعه به دیجی‌کالا مگ، در کنار خواندن اخبار و مقالات مورد علاقه‌ی خود از دنیای علم، تکنولوژی، سینما و گیم، می‌توانید لیست کالاهای شگفت‌انگیز همان روز دیجی‌کالا را نیز مرور کنید و فرصت خرید با تخفیف را از دست ندهید.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.