برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

کمپین ساخت ایران دیجی‌کالا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، یکی از پربازدیدترین وب‌سایت‌ها در ایران به منظور حمایت از تولید کنندگان باکیفیت داخلی در نظر دارد با حضور بیش از چهل برند ایرانی فعال در تولید محصولات مختلف، نظرسنجی را با عنوان ساخت ایران بین مخاطبان خود برگزار کند.

بی‌شک یکی از بازیگران اصلی عرصه صنعت ایران‌زمین، مصرف‌کنندگان ایرانی هستند؛ چرا که می‌توانند با خرید و حمایت از کیفیت‌های برتر ایرانی، صنعتی پیشرو بسازند. کمپین ساخت ایران نیز قصد دارد با حضور گسترده‌‌ی مصرف‌کنندگان از کالاهای باکیفیت ایرانی حمایت و به افزایش توانمندی برندها کمک کند.

Made_in_Iran_01

این نظرسنجی از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۷ بهمن آغاز شده به مدت ۱۴ روز ادامه خواهد یافت و مخاطبان با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجی‌کالا می‌توانند برند‌های محبوب خود را نسبت به حوزه فعالیت آنها و دسته‌بندی‌های انجام شده، انتخاب کنند و رای خود را ثبت کنند. لازم به ذکر است که این نظرسنجی بین برندهایی برگزار خواهد شد که محصولات آنها در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا قابل خرید هستند.

منبع: دیجی‌کالا

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.