برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

رویداد‌ها۲۵ آبان ۱۳۹۸

سومین گردهمایی کسب‌وکارهای ایرانی فعال در دیجی‌کالا برگزار شد

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

سومین گردهمایی بزرگ کسب‌وکارهای ایرانی دیجی‌کالا با هدف آشنایی فروشندگان با ارزش‌های دیجی‌کالا که مشتری‌محوری مهم‌ترین آنها است، در سالن همایش هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. دیجی‌کالا روز دوشنبه 20 آبان 1398 میزبان 2500 فروشنده منتخب از میان 30 هزار فروشنده مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا بود.

گردهمایی کسب و کارهای ایرانی دیجی کالا

در این گردهمایی 2500 فروشنده پلتفرم مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا دور هم جمع شدند تا با بهبود فرایند تامین و ارسال کالا، تجربه خوشایندی از خرید برای مشتریان دیجی‌کالا رقم بزنند. مدیران و کارشناسان دپارتمان بازرگانی، سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی مختلفی برگزار کردند تا تجربه‌های موفق خود را در زمینه بالا بردن رضایت مشتریان دیجی‌کالا به فروشندگان دیجی‌کالا انتقال دهند. قیمت‌گذاری، تامین به موقع کالا، مدیریت حجم سفارش، کاهش بازه زمانی ارسال کالا، فروش کالا با گارانتی معتبر واعلام دقیق مشخصات فنی کالاها از جمله مواردی بود که در سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی این گردهمایی مرور شد.

گردهمایی کسب و کارهای ایرانی دیجی کالا

در گردهمایی کسب‌وکارهای ایرانی حمید محمدی، مدیرعامل دیجی‌کالا، از تنوع کالایی 7/1 میلیونی گفت که با همراهی 30 هزار فروشنده مارکت‌پِلیس ممکن شده است. مدیرعامل دیجی‌کالا در گردهمایی فروشندگان اعلام کرد که اکنون حدود 20 میلیون نفر، یعنی یک چهارم مردم ایران، ماهانه از وب یا اپلیکیشن دیجی‌کالا بازدید می‌کنند و این عدد در مقایسه با مارکت‌پِلیس‌های تجارت الکترونیکی کشورهای منطقه، نشان می‌دهد دیجی‌کالا پرمخاطب‌ترین فروشگاه آنلاین ایران و خاورمیانه است.

حمید محمدی در این گردهمایی اعلام کرد که متوسط درآمد از فروش در دیجی‌کالا میان فروشنده‌های فعال ماهانه 23 میلیون تومان است و رکورد فروش در اختیار یک فروشنده است که در یک ماه به 20 میلیارد تومان رسیده است.

این اعداد نشان‌دهنده فرصتی است که پلتفرم مارکت‌پِلیس برای فروشندگان ایجاد کرده و پتانسیل بالایی برای رشد در این بازار فراهم می‌کند. فروشندگان با داشتن قیمت و تنوع کالایی مناسب، می‌توانند مزیت رقابتی ایجاد کنند.

گردهمایی کسب و کارهای ایرانی دیجی کالا

در حال حاضر در پلتفرم مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا متوسط رضایت مشتری از کیفیت کالا 81 درصد، نرخ بازگشت کالای تقلبی 01/0 درصد، نرخ بازگشت کالا 7% و متوسط نرخ عدم تامین کالا 35/0 درصد است. با توجه به گسترش پلتفرم مارکت‌پِلیس، دیجی‌کالا اکنون در 8 شهر ایران مرکز تحویل گرفتن کالا از فروشندگان دارد و این تعداد به زودی به 18 مرکز می‌رسد. دیجی‌کالا تاکنون به 11 هزار و 132 روستا سفارش ارسال کرده است و دورترین سفارش تحویل داده شده هم در روستای پسابندر استان سیستان و بلوچستان با فاصله 1894 کیلومتری از تهران بوده است. دیجی‌کالا همواره در تلاش است با کسب رضایت حداکثری مشتریان، تجربه خوشایندتری از خرید برای مشتریان ایجاد کند.

گردهمایی کسب و کارهای ایرانی دیجی کالا

همچنین در گردهمایی کسب‌وکارهای ایرانی دیجی‌کالا خبر از برگزاری جشنواره یلدای شگفت‌انگیز از 27 تا 30 آذر 1398 داده شد. در یلدای شگفت‌انگیز امسال دیجی‌کالا با بیش از 7 هزار فروشنده منتخب و 3/1 میلیون تنوع کالایی همکاری خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا 32 میلیون بازدید داشته باشد.

گردهمایی کسب و کارهای ایرانی دیجی کالا

در پایان این گردهمایی از از فروشندگان برتر دیجی‌کالا که علاوه بر فروش ریالی بالا، امتیاز بالایی در پلتفرم مارکت‌پِلیس دارند، تقدیر شد. امتیاز بالای فروشندگان نشان‌دهنده کسب رضایت مشتریان دیجی‌کالا است.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.