برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

هدیه‌ای از جنس امید؛ گزارشی از کمپین «مهر می‌تابد»

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

در طرح مهر می‌تابد با کمک شما امسال هزاران کودک در مناطق صفر مرزی با کیف و لوازم التحریر نو به مدرسه می‌روند.

دیجی‌کالا کمپین خیریه «مهر می‌تابد» را با همکاری موسسه «طلوع بی‌نشان‌ها» و همراهی شما آغاز کرد. این طرح از 10 شهریور تا 5 مهر و هم‌زمان با جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه برگزار شد تا دانش آموزان سرزمینمان در دورترین نقاط کشور هم بتوانند با لوازم التحریر نو به مدرسه بروند. دانش‌آموزانی که گاهی حتی مداد و دفتری برای نوشتن مشق‌هایشان نداشتند.

در این طرح مجموعا 464 کیف و جامدادی، 3810 دفتر مشق، 1410 دفتر نقاشی، 5760 خودکار و مداد، 1918 پاک‌کن و تراش و 195 لوازم التحریر متفرقه مثل چسب و منگنه از طرف شما برای دانش آموزان نیازمند در نقاط صفر مرزی فرستاده شد.

در کنار این دیجی‌کالا هم با شما هم‌قدم شد و برای 1500 کودک بسته‌ی کامل لوازم‌التحریر ارسال کرد. این بسته‌ها شامل: یک کیف مدرسه، دو پاک‌کن، یک تراش، چهار مداد سیاه، دو مداد قرمز، سه خودکار آبی، دو خودکار مشکی، دو خودکار قرمز، یک خط کش، چند دفتر صد برگ، هشتاد برگ، شصت برگ و چهل برگ بود.

این هدایا به شهرهای مرزی در استان‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، خراسان جنوبی، خوزستان، بوشهر و ایلام و خرمشهر ارسال شد تا این دانش آموزان کوچک امسال دست خالی به مدرسه نروند.

telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.