برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

مسؤولیت‌های اجتماعی۱۹ فروردین ۱۳۹۸

گزارش ارسال بسته‌های اهدایی به مناطق آسیب‌دیده گلستان

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

همه با هم برای ایران، یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل گلستان

نوروز امسال با اتفاقات ناگواری برای مردم بسیاری از استان‌های ایران آغاز شد و سیل، آسیب‌های جبران‌ناپذیری به شهرها و روستاهای ایران وارد کرد. اکنون بسیاری از هموطنان ما در شرایط بحرانی قرار دارند و بسیاری از آسیب‌هایی که در روزهای اخیر به مردم این شهرها و روستاها وارد شده، جبران‌پذیر نیست. با این وجود در این شرایط نمی‌توان تلاشی هرچند کوچک را برای همراهی با هموطنان آسیب‌دیده نادیده گرفت.

در روزهای پس از وقوع سیل در استان گلستان، دیجی‌کالا یاری‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده در سیل را وظیفه خود دانست. به همین منظور، کمپین همه با هم برای ایران را با همکاری هلال احمر، برای تامین بخشی از وسایل ضروری مردم منطقه آغاز کرد تا  قدمی بسیار کوچک برای همراهی هموطنان آسیب‌دیده برداشته شود. دیجی‌کالا در مرحله اول لیستی از کالاهای مورد نیاز هموطنان آسیب‌دیده تهیه کرد و با هماهنگی و مساعدت سازمان هلال احمر و همکاران مرکز توزیع دیجی‌کالا در استان گلستان، این کالاها را به دست آسیب‌دیدگان رساند.

این کمپین با کالاهایی همچون پتو، پوشاک گرم و لوازم بهداشتی به مدت 6 روز روی سایت دیجی‌کالا قرار گرفت. دیجی‌کالا در مجموع 7 هزار و 700 آیتم کالای اهدایی به ارزش 200 میلیون تومان را در سه مرحله برای هلال احمر استان گلستان ارسال کرد. 50 میلیون تومان از این مبلغ را دیجی‌کالا تامین کرد و هموطنان عزیز هم با خرید کالاهای موجود در صفحه مخصوص این کمپین به مبلغ حدودی 150 میلیون تومان، در این طرح مشارکت کردند. این کالاها تحویل انبار هلال احمر مرکزی گلستان در شهر گرگان شد و توزیع کالاها در شهرهای آق قلا و گمیشان و روستاهای کل‌آباد حکیم، سن سبلی، صحنه، یامپی، قرنجیک، سقرتپه، پنج پیکر، چارقلی، چپاقلی و سیمین شهر انجام شد. لازم به ذکر است که کلیه کالاهایی که در صفحه مخصوص این کمپین قابل سفارش بود، به قیمت خرید و بدون حاشیه سود عرضه و ارسال سفارشات فقط به مقصد هلال احمر استان گلستان با هزینه و مسئولیت ارسال دیجی‌کالا انجام شد.

دیجی‌کالا در تلاش است تا در روزهای سخت و بحرانی در کنار مردم باشد و سهم کوچکی در یاری رساندن به هموطنان آسیب‌دیده داشته باشد.

 

[tile_gallery images=”525609,525613,525611,525607″]

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.